تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 20:46
29 بازدید
کد خبر : 273788

مصدومیت واران به ایتالیا هم کشید

مصدومیت واران به ایتالیا هم کشید

رافائل واران، مدافع سابق منچستریونایتد چند هفته پیش از این تیم جدا شده و به باشگاه ایتالیایی کومو که فابرگاس سرمربی آن است پیوست، اما هنوز نرسیده با کابوس مصدومیت روبه‌رو شد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ رافائل واران در اولین بازی خود در کومو کمتر از یک نیمه دوام آورد. او در جریان اولین

رافائل واران، مدافع سابق منچستریونایتد چند هفته پیش از این تیم جدا شده و به باشگاه ایتالیایی کومو که فابرگاس سرمربی آن است پیوست، اما هنوز نرسیده با کابوس مصدومیت روبه‌رو شد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ رافائل واران در اولین بازی خود در کومو کمتر از یک نیمه دوام آورد. او در جریان اولین بازی تیمش در دور رفت اولین بازی از کوپا ایتالیا به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد. این بازیکن ۳۱ ساله به تازگی پس از عدم تمدید قرارداد با منچستریونایتد، به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی دو ساله به کومو پیوست و به عنوان یکی از بازیکنان تیم تازه وارد سری‌آ معرفی شد. در دیداری که کومو مقابل سمپدوریا به تساوی ۱-۱ رسید و پس از آن در ضربات پنالتی ۴-۳ شکست خورد تا از دور رقابت‌ها کنار برود، واران با خطای بازیکن حریف از ناحیه زانو آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد.

واران در طول سه سالی که در اولدترافورد سپری کرد، با مصدومیت‌های زیادی روبه‌رو شد. او به دلیل آسیب‌های مکرر در هر سه فصل حضورش در لیگ برتر هرگز بیش از ۲۴ بازی برای یونایتد انجام نداد. مدافع میانی سابق رئال مادرید ماه گذشته پیشنهاد کومو را پذیرفت تا با سسک فابرگاس جوان به عنوان سرمربی جدید کار کند، اما به نظر می‌رسد بازهم مصدومیت‌ها مانع او شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn