تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 23:22
22 بازدید
کد خبر : 275174

برگزاری بدرقه پارالمپیکی های تهران

برگزاری بدرقه پارالمپیکی های تهران

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی استان تهران امشب به میزبانی مجمتع فرهنگی، ورزشی سپیدار برگزار شد.   در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران ، مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، مراسم بدرقه ورزشکاران و مربیان پارالمپیکی استان تهران امشب به میزبانی مجمتع فرهنگی، ورزشی سپیدار برگزار شد.

 

در این مراسم علیرضا فخاری استاندار تهران ، مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جلیل کوهپایه زاده رییس فدراسیون جانبازان و توان یابان،‌ مصطفی نکولعل آزاد رئیس فدراسیون ناشنوایان، تعدادی از فرماندهان ارتش و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

 

در مراسم امشب از حامد صلحی پور، روح الله رستمی (پاراوزنه برداری)، پرستو حبیبی (پارادوومیدانی)، صادق بیگدلی و حمیدرضا عباسی (والیبال نشسته) سید محمدرضا میرشفیعی (پاراتیراندازی)، محمدرضا عرب عامری (پاراتیروکمان)، مهدی عباسی و محمدمهدی نفیسی نسب (گلبال) به عنوان ۹ ورزشکار اعزامی از تهران و همچنین حسین توکلی سرمربی پاراوزنه برداری و علیرضا ایزدی سرمربی پاراشنا، بهمن دوستی سرمربی تیم گلبال، محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی پاراجودو، پیام خانلرخانی و عاطفه کشاورز سرمربیان پاراتکواندو و … تجلیل شد.

 

همچنین از مدال آوران المپیکی، جهانی و آسیایی رشته‌های ورزشی ناشنوایان تجلیل به عمل آمد.

 

علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مراسم گفت: از استاندار تهران بابت حمایت‌های معنوی و مادی از ورزش تشکر می‌کنم.‌ تلاش ما این است که به اندازه المپیکی ها، از پارالمپیکی ها نیز تجلیل کنیم. این هشتاد و سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران در تهران است که بیشترین حمایت‌ها در ادوار مختلف بوده و تاثیر زیادی در قهرمانی‌ها داشته است. 

 

همچنین فخاری استاندار تهران عنوان کرد: جامعه‌ای که با ورزش عجین شود، حیات جاودانه‌ای را خواهد داشت. از خانواده‌های عزیز که تلاش می‌کنند فرزندان خود را هدایت می‌کنند تا در مسیر ورزش قرار بگیرند و همچنین ورزشکاران که سعی می‌کنند الگوی مناسبی باشند، تشکر می‌کنم. آنچه که در کشورها مورد سنجش قرار می‌گیرد، ورزش و توسعه آن است. من به سهم خودم افتخار می‌کنم که قدمی در مسیر کمک به ورزشکاران برمی‌داریم. ما دعا گوی ورزشکاران پارالمپیکی هستیم تا به آنچه حقشان است، برسند. 

 

/

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn