تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1403 - 17:01
17 بازدید
کد خبر : 278234

نمایش خودروی سنا در لندن

نمایش خودروی سنا در لندن

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، خودروی معروف مک لارن MP4/4 که آیرتون سنا راننده افسانه‌ای برزیلی نخستین عنوان خود را در فصل ۱۹۸۸ به دست آورد، در نمایشگاه فرمول یک لندن ارائه می‌شود. پیر تینه، مدیر اجرایی تیم مک لارن انگلیس گفت: همکاری نزدیک با نمایشگاه فرمول یک در لندن و نمایش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خودروی معروف مک لارن MP4/4 که آیرتون سنا راننده افسانه‌ای برزیلی نخستین عنوان خود را در فصل ۱۹۸۸ به دست آورد، در نمایشگاه فرمول یک لندن ارائه می‌شود.

پیر تینه، مدیر اجرایی تیم مک لارن انگلیس گفت: همکاری نزدیک با نمایشگاه فرمول یک در لندن و نمایش موفق‌ترین خودروی گرندپری ما، مک لارن MP4/4 نمادین آیرتون سنا در سال ۱۹۸۸، مایه خوشحالی است. سنا نقش فوق‌العاده مهمی در میراث مک لارن ایفا کرد و ما خوشحالیم که همچنان میراث او را جشن می‌گیریم و به هواداران این فرصت را می‌دهیم که نخستین خودروی او را از نزدیک ببینند.

در سال ۱۹۸۸ آیرتون سنا به تیم مک لارن نقل مکان کرد، جایی که قهرمان دو دوره جهان، آلن پروست هم‌تیمی او شد. در این فصل، این زوج ۱۵ پیروزی از ۱۶ گرندپری را به خود اختصاص دادند که ۸ پیروزی متعلق به سنا و ۷ پیروزی توس پروست به دست آمد. در فرمول یک آن سال پروست امتیاز بیشتری به دست آورد اما سنا به دلیل عملکرد بهتر قهرمان شد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn