تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 مرداد 1403 - 12:11
20 بازدید
کد خبر : 283937

اسکوچیچ: برای بازی با پرسپولیس باانگیزه هستیم

اسکوچیچ: برای بازی با پرسپولیس باانگیزه هستیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: از اینکه به باشگاه تراکتور آمدم خوشحال هستم. پنج سال پیش من با زنوزی صحبت کرده بودم و از استانبول مذاکرات ما شروع شده بود. مفتخرم که در خدمت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: از اینکه به باشگاه تراکتور آمدم خوشحال هستم. پنج سال پیش من با زنوزی صحبت کرده بودم و از استانبول مذاکرات ما شروع شده بود. مفتخرم که در خدمت این باشگاه بزرگ هستم. جا دارد از آقای زنوزی بابت اعتمادشان تشکر کنم. امیدوارم با تلاشی که می‌کنیم نتایج خوبی برای تراکتور رقم بزنیم.

وی ادامه داد: دوست دارم در بازی فردا هواداران بیایند و جو را برای بازیکنان و کادرفنی به نحوی فراهم کنند که زمین را با یک نتیجه خوب ترک کنیم. برای بازی فردا همه آماده و پر انگیزه هستیم. مطمئنم همه اعضای تیم از جان و دل مایه خواهند گذاشت تا از زمین با نتیجه خوب بیرون بیاییم. پرسپولیس هم یک تیم خوب و با احترام است و انتظار یک بازی خوب را فردا دارم.

سرمربی تراکتور تصریح کرد: تنها موردی که در مورد مصدومیت تیم وجود دارد مربوط به سجاد آشوری است که ۲۰ روزی است مصدومیت دارد. امیدواریم او هم به تیم بازگردد.

اسکوچیچ: دوست دارم درباره یکی از قوانینی که فدراسیون امسال برای تیم‌ها وضع کرده صحبت کنم. قانونی که به باشگاه‌ها اجازه می‌دهد فقط ۱۸ بازیکن بزرگسال و  دو نفر زیر ۲۱ سال روی نیمکت داشته باشند. این موضوع کار را بر هر مربی سخت می‌کند و باعث می‌شود بازیکنانی که استعداد و توان دارند خارج از لیست هر مسابقه قرار بگیرند. این قانون هیچ کمکی به رشد و پیشرفت بازیکنان و لیگ ایران نمی‌کند. از فدراسیون درخواست دارم این قانون را اصلاح کند و یک بازنگری داشته باشد.

ادامه دارد…

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn