تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1403 - 1:56
18 بازدید
کد خبر : 302670

قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد 

قاتل کشاورز کهنوجی در کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد 

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امید رضایی، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در این شهرستان، برررسی های تخصصی انجام و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حادثه صادر شد.  وی ادامه داد: شواهد اولیه

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ امید رضایی، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل و متواری شدن قاتل در این شهرستان، برررسی های تخصصی انجام و دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمان این حادثه صادر شد. 

وی ادامه داد: شواهد اولیه نشان دهنده آن بود که پس از وقوع درگیری میان یک کشاورز با خریدار محصول خرما؛ نزاعی صورت گرفته و  فرد یاد شده به علت عدم کنترل خشم؛ با سلاح سرد به کشاورز حمله کرده و وی را به قتل رسانده است. 

این مقام قضایی افزود:با توجه به اینکه پس از وقوع حادثه قاتل از صحنه جرم متواری شده بود؛ شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت. 

رضایی  تصریح کرد: با تلاش های تخصصی قضایی و انتظامی و همکاری سران طوایف و متنفذان محلی قاتل در کمتر از ۷۲ دستگیر و پرونده  قضایی این حادثه تشکیل شد و مراحل قانونی رسیدگی به این پرونده در حال انجام می باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn