تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 15:13
9 بازدید
کد خبر : 308226

متن روزنامه الاتحاد درباره دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و امارات

متن روزنامه الاتحاد درباره دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و امارات

روزنامه الاتحاد در گزارشی به تشریح دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و امارات پرداخته است. به گزارش گروه ورزش سایت لحظه  جدال حساس ایران و امارات از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می‌شود. روزنامه اماراتی الاتحاد گزارشی را در شماره امروز خود

روزنامه الاتحاد در گزارشی به تشریح دیدار امشب تیم‌های ملی ایران و امارات پرداخته است.

به گزارش گروه ورزش سایت لحظه  جدال حساس ایران و امارات از دور دوم مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید شهر العین برگزار می‌شود. روزنامه اماراتی الاتحاد گزارشی را در شماره امروز خود منتشر کرده و به بررسی جدال دو تیم پرداخته است.

تیم ملی ما در یک دیدار بسیار سنگین به مصاف ایران می‌رود. این دیدار در ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه هزاع بن زاید در شهر العین و در چارچوب «دور دوم» از مرحله گروهی مقدماتی آسیا برای «جام جهانی ۲۰۲۶» برگزار می‌شود. تیم ما با ۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به ایران و ازبکستان، در صدر جدول قرار دارد.

تیم «الأبیض» (لقب امارات) با هدفی جز پیروزی وارد این دیدار نمی‌شود، و این شعاری است که تیم ما در «مرحله نهایی» مقدماتی برافراشته و با پیروزی قاطع ۳-۱ مقابل قطر، «قهرمان آسیا»، کار خود را آغاز کرده است. تیم ما مصمم است تا «اقتدار» خود را در گروه تأیید کند، صدرنشینی خود را حفظ کرده و از رقبا فاصله بگیرد. دستیابی به «امتیاز ششم» گام بزرگی در مسیر صعود به «جام جهانی» خواهد بود.

در روزهای اخیر تمرینات تیم با تمرکز و جدیت زیادی دنبال شد و روحیه همه بازیکنان بالا بود. این وضعیت در شور و شوق بازیکنان، اجرای دقیق دستورات کادر فنی و نمایش رقابت‌پذیری و روحیه جنگندگی بالا، به‌ویژه در اردوی تیم در ابوظبی مشهود بود. تیم پس از این اردو به العین رسید تا تمرین نهایی خود را در ورزشگاه مسابقه انجام دهد و برای دیدار مهم امشب آماده شود.

تیم ما به حمایت گسترده از سوی هواداران اماراتی نیاز دارد، چرا که این دیدار برای حفظ صدرنشینی و نزدیک شدن به تحقق رؤیای صعود به «جام جهانی» بسیار حیاتی است. بازیکنان تیم ملی با پیروزی در مقابل قطر توانستند توانایی‌های خود را به اثبات برسانند و دیدار امشب به عنوان «چالش بزرگ» دوم در مسیر صعود تیم به جام جهانی محسوب می‌شود.

انتظار می‌رود تیم ما در دیدار امشب با شیوه‌ای متوازن و با استفاده از سیستم ۴-۲-۳-۱ به میدان برود و با افزایش تعداد بازیکنان در میانه میدان «منطقه مناورات»، جلوی نفوذهای هجومی و انتقالات سریع بازیکنان ایران را که در ایجاد فشار بر دفاع حریفان ماهر هستند، بگیرد.

پائولو بنتو، سرمربی تیم، در جلسه فنی آخر تأکید کرد که بازیکنان نباید در زدن ضربات نهایی عجله کنند و باید مقابل دروازه حریف تمرکز داشته باشند. همچنین، انضباط تاکتیکی بالایی در زمین از بازیکنان خواسته شده، چه هنگام مالکیت توپ و چه هنگام از دست دادن آن، و باید فواصل بین سه خط تیم را محدود کنند.

بنتو به تمرینات سرعتی در ساختار هجومی و انتقالات سریع از حالت دفاعی به هجومی توجه ویژه‌ای داشت و سعی کرد بازیکنان با سرعت، توپ را به عمق و پشت مدافعان ایران منتقل کنند. اگرچه ایران با پیروزی یک بر صفر مقابل قرقیزستان به بازی آمده است، اما در اکثر لحظات مسابقه در کارهای دفاعی مشکل داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn