تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 2:58
9 بازدید
کد خبر : 308888

یمن به تصمیم خود در حمایت از غزه پایبند است

یمن به تصمیم خود در حمایت از غزه پایبند است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حمله خونین ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به «تعز» بیانیه‌ای را صادر کرد. سخنگوی جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تاکید کرد: جنایت وحشیانه متجاوزان آمریکایی- انگلیسی طی ۲ حمله هوایی به اطراف یک مدرسه دخترانه در منطقه الجند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به حمله خونین ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به «تعز» بیانیه‌ای را صادر کرد.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن در این بیانیه تاکید کرد: جنایت وحشیانه متجاوزان آمریکایی- انگلیسی طی ۲ حمله هوایی به اطراف یک مدرسه دخترانه در منطقه الجند واقع در تعز را محکوم می‌کنیم.

عبدالسلام ادامه داد: حمله به غیرنظامیان و تأسیسات آموزشی تشدید تنشی خطرناک است که نشانگر ناامیدی آمریکا و انگلیس در نتیجه شکست آن‌ها در حمایت از دریانوردی «اسرائیل» در دریای سرخ است.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: یمن به تصمیم خود در حمایت از غزه پایبند است و ذره‌ای از این تصمیم اصولی و اخلاقی خود پا پس نخواهد کشید.

گفتنی است کمی پیش‌تر در نتیجه ۲ حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به استان «تعز» یمن، ۲ دانش‌آموز دختر به شهادت رسیدند و ۹ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn