تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1403 - 23:17
13 بازدید
کد خبر : 311024

واکنش راسل به پیوند خوردن مرسدس با فرستاپن

واکنش راسل به پیوند خوردن مرسدس با فرستاپن

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از جی بلاگ، جورج راسل به شایعات مربوط به پیوند مکس فرستاپن هلندی راننده ردبول اتریش با مرسدس بنز پاسخ داد که احتمالاً جایگاه او را در این تیم تهدید خواهد کرد. پیش از این برخی کارشناسان فرمول یک از جمله نیکو روزبرگ راننده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از جی بلاگ، جورج راسل به شایعات مربوط به پیوند مکس فرستاپن هلندی راننده ردبول اتریش با مرسدس بنز پاسخ داد که احتمالاً جایگاه او را در این تیم تهدید خواهد کرد.

پیش از این برخی کارشناسان فرمول یک از جمله نیکو روزبرگ راننده سابق مرسدس بنز و قهرمان سال ۲۰۱۶ ابراز نگرانی کرده بودند که اگر تیم آلمانی بتواند با فرستاپن برای سال ۲۰۲۶ به توافق برسد، یک تقابل سخت بین راسل و کیمی آنتونلی (راننده جدید مرسدس بنز) در سال آینده رخ خواهد داد.

جورج راسل گفت: صادقانه بگویم، ما اصلاً در مورد این موضوع صحبت نکردیم. من برای مدت زیادی در این تیم بودم و مدیریت همیشه می‌گوید که ما برای مدتی طولانی به همکاری ادامه خواهیم داد. در حال حاضر گفت‌وگوهای زیادی در حال انجام است، برخی از اخبار نیز بسیار جالب هستند، اما من به‌عنوان یک راننده تیم روی آنها تمرکز ندارم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn