تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 1:18
14 بازدید
کد خبر : 314631

مالخر معروف شاهین شهر اصفهان در مخفیگاه گیر افتاد!

مالخر معروف شاهین شهر اصفهان در مخفیگاه گیر افتاد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی سرقت ۳ میلیارد ریال انواع قطعات لودر و بیل میکانیکی در یکی از مناطق صنعتی حومه شهر گز بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.  وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو از اصفهان؛ سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: در پی سرقت ۳ میلیارد ریال انواع قطعات لودر و بیل میکانیکی در یکی از مناطق صنعتی حومه شهر گز بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات تخصصی خود دریافتند که  اموال مسروقه به یک انبار ضایعاتی منتقل شده است که پس از هماهنگی قضایی با حضور در محل کلیه اموال مسروقه را کشف و فرد مالخر را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: با دستگیری این مالخر، فرد سارق که از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مالخران اموال مسروقه تأکید و از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn