تاریخ انتشار : دوشنبه 26 شهریور 1403 - 12:34
14 بازدید
کد خبر : 315175

خبر هیجان‌انگیز یک اسطوره درباره مسی؛ لئو در جام‌جهانی ۲۰۲۶ شرکت می‌کند/ او همچنان تشنه پیروزی است

خبر هیجان‌انگیز یک اسطوره درباره مسی؛ لئو در جام‌جهانی ۲۰۲۶ شرکت می‌کند/ او همچنان تشنه پیروزی است

خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین، با اطمینان اعلام کرد که لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ برای آرژانتین به میدان خواهد رفت. او از عملکرد فوق‌العاده مسی در تیم اینترمیامی و بازآفرینی بی‌نظیرش پس از سال‌ها موفقیت تمجید کرد. ریکلمه همچنین تأکید کرد که مسی، پس از کسب افتخارات متعدد، همچنان به رقابت و

خوان رومن ریکلمه، اسطوره فوتبال آرژانتین، با اطمینان اعلام کرد که لیونل مسی در جام جهانی ۲۰۲۶ برای آرژانتین به میدان خواهد رفت. او از عملکرد فوق‌العاده مسی در تیم اینترمیامی و بازآفرینی بی‌نظیرش پس از سال‌ها موفقیت تمجید کرد. ریکلمه همچنین تأکید کرد که مسی، پس از کسب افتخارات متعدد، همچنان به رقابت و بردن علاقه دارد و آماده است تا برای ششمین بار در جام جهانی شرکت کند.

مسی، کاپیتان آرژانتین، در سال ۲۰۲۱ اولین جام بزرگ بین‌المللی خود را کسب کرد و تیمش را به قهرمانی در کوپا آمریکا رساند. او در سال بعد به تیم ملی آرژانتین کمک کرد تا سومین قهرمانی خود در جام جهانی را در قطر به‌دست آورد و بدین ترتیب به تمام اهداف فوتبالی خود رسید.

ریکلمه در مصاحبه‌ای با کانال AZZ گفت: «مسی دارد خودش را بازآفرینی می‌کند. شما هرگز نمی‌دانید او چه کار خواهد کرد. من هیچ شکی ندارم که او در جام جهانی بعدی بازی خواهد کرد، او باید بازی کند. همه ما امیدواریم که او در جام جهانی شرکت کند. من زیاد به او فشار نمی‌آورم، اما ما خیلی با هم صحبت می‌کنیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنم او بازی خواهد کرد. او خیلی خوب است و با همه فرق دارد. و علاوه بر آن، او به رقابت کردن علاقه دارد. او خیلی چیزها برده و هنوز هم می‌خواهد به بردن ادامه دهد.»

مسی پس از پشت سر گذاشتن دوره طولانی مصدومیت، شنبه گذشته به میادین بازگشت و با دو گل در پیروزی ۳-۱ اینترمیامی مقابل فیلادلفیا یونیون در لیگ MLS دوباره درخشید. انتظار می‌رود که او در بازی بعدی تیمش مقابل آتلانتا یونایتد در رقابت‌های کنفرانس شرق نیز حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ادای احترام ویژه مسی به ستاره بسکتبال/ شب بخیر!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn