تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 16:44
20 بازدید
کد خبر : 316753

نیمکت قدرتمند، نقطه قوت پرسپولیس

نیمکت قدرتمند، نقطه قوت پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، بی تردید بازی با الاهلی عربستان محک خوبی بود تا مشخص شود پرسپولیس علاوه بر حضور بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب اصلی چندین و چند بازیکن شاخص و حرفه‌ای نیز روی نیمکت دارد. مجموعه‌ای که نشان می‌دهد این تیم خلاف شلوغ کاری‌های برخی از خبرنگاران و ادمین‌های فضای مجازی عملکرد خوبی در

به گزارش آفتاب نو، بی تردید بازی با الاهلی عربستان محک خوبی بود تا مشخص شود پرسپولیس علاوه بر حضور بازیکنان تاثیرگذار در ترکیب اصلی چندین و چند بازیکن شاخص و حرفه‌ای نیز روی نیمکت دارد. مجموعه‌ای که نشان می‌دهد این تیم خلاف شلوغ کاری‌های برخی از خبرنگاران و ادمین‌های فضای مجازی عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته و نفرات خوبی در هر منطقه از زمین دارد.

پرسپولیس در بازی با الاهلی فرشاد فرجی، سمیر حبوباتی، امیر رضا رفیعی، مهرشاد اسدی، سهیل صحرایی، سعید صادقی، امید عالیشاه، لوکاس ژوائو، عیسی آل کثیر، محمد خدابنده لو، میلاد سرلک و یاسین سلمانی را روی نیمکت داشت تا مشخص شود علاوه بر نفرات خوبی که در ترکیب اصلی دارد، روی نیمکت نیز بازیکنان جانشین خوبی داشته و می‌تواند در هر زمانی که خواست با جا به جایی نفرات سیستم‌ها و آرایش‌های مختلفی را در زمین به اجرا بگذارد. به تمام این‌ها اضافه کنید که مرتضی پورعلی گنجی نیز به دلیل مصدومیت هنوز شرایط بازی را ندارد و قطعا با اضافه شدن او وضعیت سرخ‌ها به مراتب بهتر خواهد شد.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn