تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 16:59
27 بازدید
کد خبر : 316765

پرسپولیس برای زمین دربی حق اعتراض ندارد

پرسپولیس برای زمین دربی حق اعتراض ندارد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، همان طور که روز قبل خبر دادیم باشگاه استقلال به دنبال آن است تا استادیوم امام خمینی اراک را به عنوان محل برگزاری بازی با پرسپولیس انتخاب کند. نتایج نه چندان موفق سرخ پوشان طی سال های اخیر در این استادیوم به خودی خود باعث شده تا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، همان طور که روز قبل خبر دادیم باشگاه استقلال به دنبال آن است تا استادیوم امام خمینی اراک را به عنوان محل برگزاری بازی با پرسپولیس انتخاب کند. نتایج نه چندان موفق سرخ پوشان طی سال های اخیر در این استادیوم به خودی خود باعث شده تا با پیشنهاد جواد نکونام این ورزشگاه برای رویارویی با پرسپولیس انتخاب شود. 

همین خبر باعث شد تا خبرهای مبنی بر درخواست احتمالی باشگاه پرسپولیس از سازمان لیگ برای تغییر محل مسابقه منتشر شود. این درحالی است که میزبان شهرآورد پیش رو تیم استقلال است و باشگاه پرسپولیس به واسطه میهمان بودن در این بازی حق تصمیم گیری در مورد زمین بازی را نداشته و همه چیز برعهده باشگاه استقلال است.

به همین دلیل عملا سرخ پوشان امکان مخالفت با برگزاری بازی در ورزشگاه اراک را ندارند و در صورت تایید نهایی و اعلام ورزشگاه امام خمینی اراک برای دربی ۱۰۴، پرسپولیس چاره ای ندارد جز این که روز ۴ مهر در این استادیوم مقابل حریف دیرینه اش صف آرایی کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn