تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 18:42
30 بازدید
کد خبر : 316864

کلوب| استارت باشکوه آسیایی در شب زیبای استقلال

کلوب| استارت باشکوه آسیایی در شب زیبای استقلال

 مدتها بود که نه تنها هواداران استقلال بلکه اهالی فوتبال این چنین استقلال هجومی با تعداد گل بالا را ندیده بودند. استقلالی که از همان دقایق اولیه حمله می کرد، به گل رسید حتی با گل به خودی حریف، همچنان حمله کرد و خسته نمی شد تا به گل های بعدی رسید و همین طور

 مدتها بود که نه تنها هواداران استقلال بلکه اهالی فوتبال این چنین استقلال هجومی با تعداد گل بالا را ندیده بودند. استقلالی که از همان دقایق اولیه حمله می کرد، به گل رسید حتی با گل به خودی حریف، همچنان حمله کرد و خسته نمی شد تا به گل های بعدی رسید و همین طور هجومی بود و عاشق گلزنی.

دیدن چنین تیمی برای هر هواداری زیبا و دلنشین بود، بخصوص اگر حریف مقابلت تیمی با فوق ستاره ها باشد. یک تیم آسیایی که چندین برابر آبی پوشان پایتخت خرج کرده بودند اما این استقلال بود که با یک فوتبال زیبا و تمام هجومی به یک برد پرگل و بسیار شیرین رسید. پر واضح است که این برد آبی پوشان از روی اتفاق نبود، این برد نه اتفاقی بود و نه از روی حادثه و نه از روی شانس. وقتی جواد نکونام متوجه شد که چگونه می تواند از بازیکنانش یاری بگیرد و استفاده کند، نه تنها الغرافه بلکه هیچ حریف دیگری هم توانایی مقابله و مقاومت برابر تیمش را نخواهد داشت.

استقلال یک استارت باشکوه آسیایی زد. یک شب زیبا که تمام اتفاقات تلخ یکی دو هفته گذشته اش را حداقل برای چند روز به باد فراموشی بسپارد و برای تکرار چنین صحنه های زیبا و بردهای دلنشینی همچنان تلاش کند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn