تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 22:18
167 بازدید
کد خبر : 317072

خانم متین ستوده عمل نکردی کوبیدی از نو ساختی!/ همه چیز در مورد اقدامات زیبایی وی

خانم متین ستوده عمل نکردی کوبیدی از نو ساختی!/ همه چیز در مورد اقدامات زیبایی وی

متین ستوده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. پدر او اهل خرم‌آباد و اصالتاً لر و کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم دبستان بود. او یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد. ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری کرد. متین ستوده را علاوه بر کارهای هنری

متین ستوده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران زاده شد. پدر او اهل خرم‌آباد و اصالتاً لر و کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم دبستان بود. او یک خواهر و برادر بزرگتر از خودش دارد. ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری کرد.

متین ستوده را علاوه بر کارهای هنری سابق او اکنون در جوکر ۲ ویژه بانوان مشاهده میکنیم که زیبایی او در تصاویری که دست به دست می شود توجه ها را به خود جلب کرده است.

خانم بازیگر خودش در خصوص زیبایی اش در رئالیتی شو جوکر ۲ هنگامی که سوسن پرور از کامنت های منفی خود درباره ظاهر و استایلش در سوشیال مدیا گلگی میکرد به زبان آورده است که من هم با آنکه عمل زیبایی کردم نظرات منفی میگیرم و مورد انتقاد هستم؛ بله من عمل زیبایی لیفت شقیقه کرده ام و حالا که میخندم شبیه ۲۰۶ میشوم ولی نمیتوانم کاری انجام دهم.

سوسن پرور نیز به شوخی به او می گوید:عزیزم تو عمل نکردی، کوبیدی از نو ساختی!

در پی این سخنان و اتفاقات با هم ببینیم که متین ستوده چه کار زیبایی انجام داده و ماحصلش چه بوده؟

اولین اقدام زیبایی متین ستوده عمل لیفت شقیقه ای که خودش به آن اعتراف نموده است که باعث اصلاح افتادگی پلک شده همچنین فاصله چشم و ابرو را بیشتر کرده تا نمای چشم و ابرو کشیده تر شود.
متین+ستوده (4)
Untitled

اقدام بعدی او تزریق چانه و زاویه فک بوده که برخلاف باور های غلط که می گویند ظاهر را مردانه میکند اگر اصولی انجام شود کاملا صورت را ظریف تر و جذاب تر می کند؛ تزریق بعدی او تزریق فیلر زیر چشم است که کاملا محصوص و قابل لمس می باشد این تزریق باعث شده  سیاهی و گودی زیر چشم او را از بین برده و صورت او شاداب تر شده است.

متین ستوده از فیلر گونه هم استفاده نموده تا افتادگی نواحی میانی و تهتانی صورت را برطرف کند در نهایت نیز تزریق لب انجام داده که لب بالا را کاملا لیفت کرده و فاصله لب بالا تا بینی را کمتر و لب هارو حجیم تر و شیک تر نموده. 
Untitled

کارهای زیبایی که متین ستوده انجام داده است بر خلاف خیلی از خانم هایی که این روز ها میبینیم اصلا و ابدا او را مصنوعی نکرده و تنها بر زیبایی او افزوده است؛ البته که با یقین کامل نمی توان گفت او تمام این اقدامات زیبایی را انجام داده و باید دید که خودش تکذیب یا تایید می کند!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn