تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1403 - 23:06
8 بازدید
کد خبر : 317117

دستگاه‌های اجرایی از خرید خودروی خارجی منع شدند

دستگاه‌های اجرایی از خرید خودروی خارجی منع شدند

به گزارش پدال نیوز؛ در پی تصویب‌نامه هیات وزیران با موضوع مجوز واردات خودرو توسط وزارت راه، رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی به استثنای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و نیروی انتظامی از خرید خودروی خارجی منع شده‌اند. به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای

به گزارش پدال نیوز؛ در پی تصویب‌نامه هیات وزیران با موضوع مجوز واردات خودرو توسط وزارت راه، رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی به استثنای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و نیروی انتظامی از خرید خودروی خارجی منع شده‌اند.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در خصوص تصویب‌نامه هیات وزیران موضوع مجوز واردات خودرو توسط وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی به استثنای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و نیروی انتظامی از خرید خودروی خارجی منع شده‌اند. بنابراین، متن مصوبه که در اجرای جزء «۲» بند «و» تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، مجوز واردات ۲۰۰دستگاه خودروی سواری کمک‌دار توسط سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای را اعطا کرده است، از حیث فقدان مجوز قانونی و استناد به قانون منقضی شده، مغایر قانون است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn