تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 19:48
54 بازدید
کد خبر : 318200

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها برای دربی/ تکلیف ۲ ستاره برای بازی با استقلال مشخص شد

خبر خوش به پرسپولیسی‌ها برای دربی/ تکلیف ۲ ستاره برای بازی با استقلال مشخص شد

دکتر فرید زرینه در خصوص مصدومیت ایوب العملود بعد از بازی با الاهلی گفت: آقای ایوب العملود در ناحیه عضلات یک آسیب‌دیدگی دارند اما MRI گرفتیم و خوشبختانه آسیب‌دیدگی این بازیکن شدید نیست و تمام سعی ما این است که به دربی برسد. پزشک پرسپولیس درخصوص بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب سرخ‌ها افزود: آقای پورعلی‌گنجی

دکتر فرید زرینه در خصوص مصدومیت ایوب العملود بعد از بازی با الاهلی گفت: آقای ایوب العملود در ناحیه عضلات یک آسیب‌دیدگی دارند اما MRI گرفتیم و خوشبختانه آسیب‌دیدگی این بازیکن شدید نیست و تمام سعی ما این است که به دربی برسد.

پزشک پرسپولیس درخصوص بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی به ترکیب سرخ‌ها افزود: آقای پورعلی‌گنجی الان چند روز است که تمرینات در زمین را شروع کردند و حدس می‌زنم برای بعد از بازی با استقلال این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان اضافه شود.

دکتر زرینه با اشاره به عملکرد کادر فنی گاریدو تصریح کرد: شخصا فکر می‌کنم آقای گاریدو کادرشون حرفه‌ای هستند و تمام تمرینات ایشان برپایه علمی و تجربی است. من چون یک تخصصی از قبل در این زمینه دارم می‌گویم که تمرینات خیلی خوبی می‌دهند. برای اینکه تمرینات پرفشار را باید قبل از شروع فصل درنظر بگیری تا بتوانی در طول فصل بازیکنان را آماده نگه دارید. طبیعتا با چنین تمرینانی در هفته‌های بدن‌ها کمی سنگین است ولی بعد درست خواهد شد. من چیزی که از آقای ادریس دیدم به نظرم خیلی حرفه‌ای کار می‌کنند و واقعا مشخص است که ایشان یک مربی بدنساز حرفه‌ای هستند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn