تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 شهریور 1403 - 23:08
16 بازدید
کد خبر : 318386

انتصاب یک جوان بلوچ اهل سنت در وزارت ارتباطات؛ نیک محمد بلوچ زهی کیست؟

انتصاب یک جوان بلوچ اهل سنت در وزارت ارتباطات؛ نیک محمد بلوچ زهی کیست؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب کرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی «نیک محمد بلوچ زهی» را به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، سیدستار هاشمی در این حکم که عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ صادر شده، خطاب به بلوچ زهی تصریح کرد: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی و مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO)» منصوب می‌شوید.

 

وزیر ارتباطات در این حکم افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزارن دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران با سرلوحه قرار دادن محورهای زیر ساعی و سرفراز باشید.

 

نیک محمد بلوچ زهی، دانش آموخته رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه علم و صنعت ایران در مقطع دکتری و عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

 

مشاور جدید وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی یک جوانِ سنی مذهب و نخبه دانشگاهی برآمده از منطقه‌ای محروم در استان سیستان و بلوچستان است که افزون بر تدریس و پژوهش در دانشگاه و محیط های علمی، رده های مختلف اجرایی را از سطوح پایین در مناطق محروم طی کرده است.

 

بلوچ زهی پیش از این مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در سیستان و بلوچستان بود که در کنار فعالیت‌ها و مسئولیت های مختلف اجرایی، پژوهش های علمی متعددی را در حوزه‌های مرتبط با رشته دانشگاهی خود انجام داده است.

 

با انتصاب این جوان بلوچِ خوشنام و دانشگاهی رشد یافته در استان سیستان و بلوچستان، انتظار می رود خدمت به مناطق روستایی و محروم کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه زیرساخت‌ها شتاب بیشتری به خود گیرد و عرصه برای شکوفایی و توسعه اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال در این مناطق بیش از گذشته فراهم شود.

 

وزیر ارتباطات همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و خدمات ایرج روحی در مدت تصدی مسئولیت مشاور وزیر در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی قدردانی کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn