تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 0:04
28 بازدید
کد خبر : 318437

کوه به کوه نمی‌رسد، نکونام و خطیر به هم رسیدند

کوه به کوه نمی‌رسد، نکونام و خطیر به هم رسیدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: بعد از شکست نساجی مقابل چادرملو مدیرعامل این باشگاه که بازوی اصلی رضا حدادیان در هواپیمایی وارش است و موقتا مدیرعامل نساجی شده بود، به اصرار خود از مدیریت باشگاه کنار رفت و علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال به عنوان مدیرعامل جدید نساجی انتخاب شد و حکمش را هم همان شب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

بعد از شکست نساجی مقابل چادرملو مدیرعامل این باشگاه که بازوی اصلی رضا حدادیان در هواپیمایی وارش است و موقتا مدیرعامل نساجی شده بود، به اصرار خود از مدیریت باشگاه کنار رفت و علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال به عنوان مدیرعامل جدید نساجی انتخاب شد و حکمش را هم همان شب دریافت کرد. نکته جالب توجه در خصوص بازگشت خطیر به فوتبال و حضور او در نساجی این است که اولین بازی این تیم در لیگ برتر با مدیرعاملی خطیر مقابل استقلال و جواد نکونام خواهد بود.

علی خطیر البته قرار بود بعد از بازی نساجی و استقلال مدیرعامل این باشگاه لیگ برتری شود. زمزمه این اتفاق از دو هفته قبل در فوتبال ایران پیچیده بود و حدادیان و خطیر تمام توافق ها را کرده بودند اما بنا بود بعد از بازی نساجی برابر استقلال، مراسم معارفه خطیر برگزار شود اما شکست مقابل چادرملو، استعفای ساکت و اصرار بایندریان به تحویل کار باشگاه به مدیرعامل جدید، باعث شد حدادیان با خطیر تماس بگیرد و با تشریح اوضاع پیچیده نساجی، معارفه او را جلو بیاندازد. خطیر هم این خواسته رفیق قدیمی اش را می پذیرد و از صبح روز بعد در اولین اقدام، ساکت الهامی را از استعفای احساسی اش منصرف می کند و سپس در آخرین روزهای نقل و انتقالات با یارگیری های ایده آل، امید را به شهر خسته برمی گرداند.

حالا نساجی با خطیر، ساکت، نصرالله خواجه گیری، سرپرستی که فصل قبل بیشترین رفاقت را با نکونام داشت و البته با منتظر محمد و کوین یامگا آماده رویارویی با استقلال است.

دیداری که قطعا حواشی زیادی خواهد داشت و بعید نیست جنجالی شود. چهره‌های ویژه این بازی علی خطیر و جواد نکونام خواهند بود که فصل قبل در استقلال به شدت دچار چالش و اختلاف بودند و اگر چه خطیر در قبال مصاحبه‌های تندی که نکونام علیه او انجام داد، سکوت اتخاذ کرد اما کیست که نداند او از نکونام دلخور است. دشمنان دیروز خیلی زود دوباره به هم رسیدند و خطیر و نکونام جمعه همین هفته باید مقابل هم قرار بگیرند. شاید این دو فکرش را نمی‌کردند که به این زودی مقابل هم قرار بگیرند ولی دست سرنوشت همکاران دیروز را روبروی هم‌ قرار داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn