تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 10:41
19 بازدید
کد خبر : 318892

تمجید اینزاگی از عملکرد مهدی طارمی مقابل منچسترسیتی

تمجید اینزاگی از عملکرد مهدی طارمی مقابل منچسترسیتی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در یکی از حساس ترین بازی های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا دو تیم مدعی اینتر و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند. به گزارش ایسنا، این بازی که در ورزشگاه الاتحاد برگزار شد باوجود آنکه فرصت های گلزنی خوبی داشت  اما در نهایت برنده نداشت و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  در یکی از حساس ترین بازی های هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا دو تیم مدعی اینتر و منچستر سیتی به مصاف هم رفتند.

به گزارش ایسنا، این بازی که در ورزشگاه الاتحاد برگزار شد باوجود آنکه فرصت های گلزنی خوبی داشت  اما در نهایت برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به نقل از اسکای اسپورت، اینزاگی سرمربی اینتر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان اینتر بازی واقعا خوبی را به نمایش گذاشتند. به خوبی می دانستیم که حریف چه کیفیت بالایی دارد. می توانستیم بیشتر از این سیتی را اذیت کنیم. در نیمه دوم کمی اذیت شدیم. دارمیان و میخیتاریان فرصت های بسیار خوبی  داشتند که نتوانستند به گل تبدیل کنند با این حال من از عملکرد تیم راضی هستم. در نشست خبری بعد از بازی به بازیکنان به خاطر نمایش خوب در این بازی تبریک گفتم. باید این راه را قدرتمندانه ادامه دهیم.

او دامه داد: ما در نیم ساعت پایانی باید بهتر ظاهر شویم و این مشکلی است که در سری آ هم با آن مواجه هستیم. باید در این زمان از بازی گل زد و مهارت و قدرت خود را نشان داد. در دیدار برابر رئال مادرید و منچستر سیتی انگار تا آستانه گلزنی پیش می رفتیم اما آنها به یکباره دروازه خود را نجات می دهند. طارمی پاس خوبی به کارلو آگوستو داد اما ادرسون یک واکنش بسیار خوب داشت. همه بازیکنان اینتر به خوبی تمرین می کنند و شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند. من نهایت تمرکزم را به کار می برم تا بهترین بازیکنان را در ترکیب اصلی قرار دهم. متاسفانه نمی توان در هر بازی از بیشتر از ۱۵ بازیکن استفاده کرد.

منچستر سیتی از مارس ۲۰۲۲ در ورزشگاه الاتحاد برابر همه رقیبان گل زده بود اما  اینتر توانست به این رکورد پایان دهد و اجازه گلزنی را به سیتیزن ها نداد.

اینزاگی در واکنش به این طلسم شکنی گفت: من دوست داشتم که یک رکورد دیگر را به ثبت برسانیم. سیتی از سال ۲۰۱۸ در ورزشگاه الاتحاد شکست نخورده است و دوست داشتم که من این رکورد را بشکنیم اما متاسفانه نشد و بازی در نهایت با تساوی به پایان رسید.

۲۵۸ ۲۵۸

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn