تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 10:46
18 بازدید
کد خبر : 318899

ستاره پرسپولیس با پاسهای طلا بازگشت

ستاره پرسپولیس با پاسهای طلا بازگشت

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : سروش پس از اخراج در دومین بازی فصل مقابل تراکتور و نیمکت‌نشین شدن در دیدار مقابل فولاد، دوباره به عنوان بازیکن فیکس در اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با شماره ۷ به میدان رفت و الحق در حدی که از او انتظار داشتیم، نمایش داد. سروش که به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

سروش رفیعی: بازگشت با پاسهای طلا!

سروش پس از اخراج در دومین بازی فصل مقابل تراکتور و نیمکت‌نشین شدن در دیدار مقابل فولاد، دوباره به عنوان بازیکن فیکس در اولین بازی پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا با شماره ۷ به میدان رفت و الحق در حدی که از او انتظار داشتیم، نمایش داد.

سروش که به طرز عجیبی انتقادهای غیرمنصفانه و جهت‌داری را تحمل کرده اما هرگز آن لبخند معروف از صورتش نیفتاده است، در این بازی نشان داد که شاید روی یک زمین صاف در همان سطحی بازی کند که انتظارش را داریم؛ در سطح همان سروشی که جدایی‌اش از پرسپولیس کالدرون، بسیاری از هواداران را عصبانی و ناراحت کرد.

او که حالا یکی از قدیمی‌های پرسپولیس و یکی از چهره‌های مورداعتماد سرمربی تیم محسوب می‌شود، با سرعت دادن به بازی و باز کردن درها مقابل هافبک‌های قلدر و اسم‌دار الاهلی خودی نشان داد؛ چیزی که از سروش انتظار می‌رود، چیزی که عامل حضور ثابت او در تیم گاریدو شده است، با وجود اینکه نبرد هافبک‌ها در پرسپولیس سرسختانه، بی رحمانه و وحشتناک خواهد بود.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn