تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:37
9 بازدید
کد خبر : 318943

عکسی از جنگنده ضربتی F-۳۵ که قرار است ستون فقرات ارتش آمریکا باشد

عکسی از جنگنده ضربتی F-۳۵ که قرار است ستون فقرات ارتش آمریکا باشد

جامعه ورزشی آفتاب نو: کد خبر: ۲۶۹۲۰۱ تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ – ۰۸:۳۲ به گزارش بهداشت نیوز، وزارت دفاع ایالات متحده، راه‌هایی را برای تهیه ۶۶۴ فروند جنگنده F-۳۵ برای نیروی هوایی، تفنگداران دریایی و نیروی دریایی بین سال ۲۰۲۵ تا سال ۲۰۲۹ مشخص کرد. این طرح یک فرآیند سریع است تا اطمینان حاصل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

کد خبر: ۲۶۹۲۰۱

تاریخ انتشار: پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ – ۰۸:۳۲

به گزارش بهداشت نیوز، وزارت دفاع ایالات متحده، راه‌هایی را برای تهیه ۶۶۴ فروند جنگنده F-۳۵ برای نیروی هوایی، تفنگداران دریایی و نیروی دریایی بین سال ۲۰۲۵ تا سال ۲۰۲۹ مشخص کرد. این طرح یک فرآیند سریع است تا اطمینان حاصل شود که سه سرویس عملیاتی ایالات متحده، به اندازه کافی از انواع F-۳۵ برای دو دهه آینده در اختیار خواهند داشت.

F-۳۵ قرار است ستون فقرات ناوگان هوایی ارتش ایالات متحده باشد. نیروی هوایی، نیروی دریایی و تفنگداران دریایی همگی این پرنده پیشرفته و گران قیمت را تهیه کرده‌اند.

ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود!

با بازنشستگی نسل چهارم جنگنده‌ها و تلاش برای ادامه فعالیت برخی از آنها فراتر از طول عمر مورد نظر، شکاف‌های استراتژیک در قابلیت‌های آمریکا در حوزه نبرد هوایی در حال شکل گیری است. به همین دلیل، پنتاگون برای تولید سریع F-۳۵ از هم اکنون تا پایان دهه به شدت فشار می‌آورد.

آمریکا امیدوار است که رقبایش تا سال ۲۰۲۹ یا ۲۰۳۰ که ناوگان هواپیماهای جنگی ارتش ایالات متحده آماده نبرد است، اقدام خطرناک و حساسی را انجام ندهند.

منبع: خبرآنلاین

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn