تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 11:45
10 بازدید
کد خبر : 318949

بسته شدن پرونده نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ به یک شرط می توانید بازیکن جذب کنید!

بسته شدن پرونده نقل و انتقالات فوتبال ایران؛ به یک شرط می توانید بازیکن جذب کنید!

در شرایطی که لیگ بیست و چهارم به ایستگاه چهارم خود رسیده بعد از گذشت ۲ ماه و ۱۲ روز، پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به‌طور رسمی ساعت ۲۴ دیشب ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ بسته شد و دیگر هیچ باشگاه لیگ برتری نمی تواند بازیکنی که دارای قرارداد است را جذب کند. به گزارش «شایانیوز» به

در شرایطی که لیگ بیست و چهارم به ایستگاه چهارم خود رسیده بعد از گذشت ۲ ماه و ۱۲ روز، پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی به‌طور رسمی ساعت ۲۴ دیشب ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ بسته شد و دیگر هیچ باشگاه لیگ برتری نمی تواند بازیکنی که دارای قرارداد است را جذب کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ این پنجره نقل و انتقالاتی از هفتم تیرماه آغاز شد و حدودا چهار ساعت و نیم قبل و در پایان روز بیست و هشتم شهریورماه بسته شد. حالا از این به بعد تیم‌ها می‌توانند تمام تمرکز خود را برای جذب بازیکنی که قراردادی با تیمی ندارد و به اصطلاح آزاد است بگذارند. تیم‌ها می‌توانند ۳ بازیکن بدون قرارداد را به لیست‌شان اضافه کنند. البته این بازیکنان باید تا قبل از پایان روز ۲۸ شهریور، فسخ کرده باشند و بازیکن آزاد باشند.

در این پنجره نقل و انتقالاتی سقف بودجه ۳۲۵ میلیارد تومانی برای تیم‌ها لحاظ شده بود و البته چهار تیم پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور باتوجه به اینکه در رقابت‌های آسیایی حاضر هستند با دستور فدراسیون فوتبال تا نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان حق جذب بازیکن را در اختیار داشتند. یعنی به سقف بودجه سپاهان و تراکتور که در لیگ قهرمانان آسیا سطح دوم حضور دارند ۱ میلیون دلار و به سقف بودجه سرخابی‌های تهران که در لیگ نخبگان، نماینده ایران هستند ۱/۵ دلار اضافه شد.

در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی، مهمترین سوژه علیرضا بیرانوند بود که قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به‌طور یکطرفه فسخ کرد و راهی تراکتور شد! قرار است به زودی تکلیف او مشخص شود و از سوی کمیته انضباطی معین شود که حق با بیرو بوده یا پرسپولیس!

این نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است که بازیکنانی که تا ساعت ۲۳:۵۹ نام‌شان در لیست باشگاهی بوده دیگر تا نیم‌فصل و شروع نقل و انتقالاتی زمستانی نام‌شان از لیست خارج نخواهد شد. همچنین خارج کردن بازیکن از لیست آن‌هم بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی هیچ اهمیتی ندارد و جایی را برای جذب بازیکن جدید باز نمی‌کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn