تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 12:28
5 بازدید
کد خبر : 318986

گره در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری

گره در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری

بازدید:۱۶۹ صد آنلاین | بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار واریز یک‌ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیرماه هستند. این در حالی است که حقوق شهریورماه بازنشستگان در حال واریز است و بازنشستگان کشوری و لشکری یک ‌میلیون تومان تیرماه را دریافت کرده‌اند. به گزارش صد آنلاین ، پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان

گره در متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری

بازدید:۱۶۹

صد آنلاین | بازنشستگان کارگری همچنان در انتظار واریز یک‌ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی برای تیرماه هستند. این در حالی است که حقوق شهریورماه بازنشستگان در حال واریز است و بازنشستگان کشوری و لشکری یک ‌میلیون تومان تیرماه را دریافت کرده‌اند.

به گزارش صد آنلاین ، پس از تصویب آیین‌نامه اجرایی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در هیأت وزیران دولت سیزدهم، از اواسط تیرماه۱۴۰۳ واریز مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی معادل ۳میلیون تومان بابت سه‌ماهه نخست سال به‌ حساب بازنشستگان آغاز شد. با این اقدام دولت، اینطور قلمداد شد که اجرای قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان رسما آغاز شده است، اما وقتی یک‌ میلیون تومان علی‌الحساب تیرماه واریز نشد، این نگرانی در جمع بازنشستگان قوت گرفت که متناسب‌سازی معلق شده است. گرچه در آن زمان پیگیری‌های همشهری از منابع مطلع در سازمان تأمین اجتماعی حاکی از این بود که متناسب‌سازی تعلیق نشده و جزو مطالبات بازنشستگاه منظور خواهد شد، اما هیچ تاریخ مشخصی برای زمان واریز این مطالبات ارائه نشد.

در این میان، صندوق بازنشستگی کشوری در روز هفتم شهریورماه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد اعتبار مورد نیاز برای واریز مبلغ یک ‌میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی تیرماه۱۴۰۳ به‌ حساب بازنشستگان کشوری تأمین و واریز این مبلغ آغاز شده است. این در حالی بود که همچنان بعد از گذشت ۳هفته از این اطلاعیه، هنوز تکلیف بازنشستگان تأمین اجتماعی(کارگری) مشخص نشده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn