تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 0:32
11 بازدید
کد خبر : 319592

هفته پنجم لیگ برتر| نبرد حیثیتی نساجی و استقلال در وطنی/ پرسپولیس آماده عبور از آلومینیوم

هفته پنجم لیگ برتر| نبرد حیثیتی نساجی و استقلال در وطنی/ پرسپولیس آماده عبور از آلومینیوم

تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دنبال برتری در هفته پنجم لیگ برتر هستند. به گزارش خبرگزاری آنا،  تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از یک هفته غیبت به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نساجی مازندران و آلومینیوم اراک خواهند رفت‌. نساجی – استقلال  دو تیم از

هفته پنجم لیگ برتر| نبرد حیثیتی نساجی و استقلال در وطنی  پرسپولیس آماده عبور از آلومینیوم

تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دنبال برتری در هفته پنجم لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرگزاری آنا،  تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از یک هفته غیبت به دلیل حضور در لیگ نخبگان آسیا در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف نساجی مازندران و آلومینیوم اراک خواهند رفت‌.

نساجی – استقلال 

دو تیم از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم خواهند رفت. استقلال که یک بازی معوقه دارد با ۴ امتیاز بر رتبه ششم ایستاده و در این بازی خارج از خانه در جست‌وجوی ۳ امتیاز است تا پس از شکست برابر استقلال خوزستان، بیش از این از کورس قهرمانی جا نماند. برتری ۳ بر صفر مقابل الغرافه قطر از لحاظ روحی شرایط استقلال را بهبود بخشید و نایب قهرمان فصل گذشته که خریدهای زیاد و مهمی در نقل و انتقالات تابستانی داشته به دنبال آن است تا دومین پیروزی را در لیگ برتر جشن بگیرد. جواد نکونام که حرفش را به کرسی نشاند و زیلیکیچ را همانند کیوسفسکی رد کرد تا هر دو بوسنیایی که بدون هماهنگی وی جذب شده بودند جدا شوند به خوبی می‌داند که رمز ماندگاری او کسب پیروزی‌های متوالی است و از شاگردانش چیزی جز پیروزی نمی‌خواهد. 

نساجی پس از آنکه هفته قبل هم شکست خورد تا سومین شکست را در هفته چهارم متحمل شود دست به تغییرات مدیریتی زد. رضا حدادیان مالک باشگاه حمیدرضا بایندریان را برکنار کرد و علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال را به عنوان مدیرعامل نساجی معرفی کرد. خطیر هم با استعفای ساکت الهامی مخالفت کرد و سرمربی نساجی که تیمش با یک امتیاز در قعر جدول است در سمت خود ابقا شد. بازیکنانی چون الکساندر مرکل، کوین یامگا و منتظر محمد هم به خریدهای قبلی همانند پاکدل، رضایی، نعمتی، کلانتری، کریم‌زاده و سنگرگیر اضافه شدند تا الهامی نفرات بیشتر و باکیفیت بالاتری را در اختیار داشته باشد. 

پرسپولیس – آلومینیوم 

دو تیم از ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم خواهند رفت. مدافع عنوان قهرمانی که ۵ امتیاز از ۳ بازی دارد و با یک بازی معوقه رده پنجم را به خود اختصاص داده است. پرسپولیس با وجود اینکه نمایش خوبی برابر الاهلی داشت اما در عربستان یک بر صفر مغلوب شد تا لیگ نخبگان را با ناکامی آغاز کند. 

عملکرد پرسپولیس در خانه الاهلی با وجود شکست با رضایت هواداران همراه شد و شاگردان گاریدو مصمم هستند تا در شهر قدس دومین پیروزی را در چهارمین بازی جشن بگیرند. سرمربی اسپانیایی به این باور رسیده که در بازی‌های داخلی تنها پیروزی تیمش است که طرفداران را راضی نگه می‌دارد و با توجه به اضافه شدن لوکاس ژوائو امید زیادی دارد تا ضعف گلزنی تیمش برطرف شود. 

آلومینیوم هم یک بازی معوقه دارد و با ۲ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد. مجتبی حسینی که دومین فصل سرمربیگری خود را در اراک پشت سر می‌گذارند برای آنکه از فشار انتقادات رها شود به دنبال کسب امتیاز برابر قهرمان ۹ دوره لیگ برتر است. آلومینیوم با جذب سلیمانی، مرادیان، ابراهیم زاده، جعفری، مرزبان، ریکانی، رضایی، لطیفی و آقایی به دنبال کسب جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل است و شکست برابر پرسپولیس این تیم را از هدف خود دورتر می‌کند.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn