تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 9:28
27 بازدید
کد خبر : 319869

یوسفی:تیم گاردیو مقابل آلومینیوم مشکل گلزنی ندارد/ پرسپولیس مثل بازی با الاهلی باشد برنده دربی است

یوسفی:تیم گاردیو مقابل آلومینیوم مشکل گلزنی ندارد/ پرسپولیس مثل بازی با الاهلی باشد برنده دربی است

در گفت و گو با آنا بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اگر همان بازی که از پرسپولیس برابر الاهلی دیدیم مقابل استقلال ارائه کنند تیم گاریدو قطعاً می‌تواند مقابل رقیب سنتی برنده شود.   رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با آلومینیوم اراک اظهار کرد: روندی که پرسپولیس در حال سپری کردن

در گفت و گو با آنا

یوسفی:تیم گاردیو مقابل آلومینیوم مشکل گلزنی ندارد  پرسپولیس مثل بازی با الاهلی باشد برنده دربی است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: اگر همان بازی که از پرسپولیس برابر الاهلی دیدیم مقابل استقلال ارائه کنند تیم گاریدو قطعاً می‌تواند مقابل رقیب سنتی برنده شود.  

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، درباره دیدار پرسپولیس با آلومینیوم اراک اظهار کرد: روندی که پرسپولیس در حال سپری کردن است گویای بهبود کیفیت تیم بوده و این موضوع در بازی قبلی برابر الاهلی عربستان ثابت شد. اگر با همین شکل بازی کنند برابر آلومینیوم برنده خواهند شد. در بازی قبلی برابر الاهلی هم اتفاقات دست به دست هم داد تا پرسپولیس به گل نرسند. در بازی با آلومینیوم مشکل گلزنی نخواهد بود و دروازه حریف باز شد.  

وی ادامه داد: گاریدو آرام آرام شناختی را که نیاز دارد از تیم پیدا کرده و می‌تواند به آن چیزی که می‌خواهد برسد. او به شکل بازی تیمش نظم داده و به مرور خواسته‌های فنی خود را به تیم القا خواهد کرد. در دیدار پرسپولیس و الاهلی دیدیم که تیم برابر حریفی با مهره‌های مطرح که تعدادی از آنها در لیگ برتر انگلیس بازی کرده بودند، شانس آورد که گل نخورد و توانست به ۳ امتیاز برسد.  

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مشکل بزرگی که پرسپولیس در بازی‌های داخلی دارد کیفیت زمین چمن ورزشگاه‌هاست، چون این تیم روی زمین بازی می‌کند. متأسفانه عادت کرده‌ایم روی زمین‌هایی بازی کنیم که کیفیت ندارد و در عصری که کشور‌های همسایه مشکلی در این زمینه ندارند باز هم شاهد بازی روی زمین بی‌کیفیت هستیم. جالب اینکه بار‌ها گفته‌اند کیفیت زمین‌ها درست می‌شود ولی چنین اتفاقی نمی‌افتد. اگر بازی‌های داخلی بود به شکلی مسئله حل می‌شد ولی در بازی‌های بین‌المللی هم این مشکل حل نشده است. هفته آینده هم دربی در خارج از تهران خواهد بود و دو تیم ناچار هستند در اراک بازی کنند. قطعاً حال و هوای بازی در ورزشگاه آزادی متفاوت از هر ورزشگاه دیگری است ولی حساسیت دربی باعث می‌شود تا بازی اراک هم جذاب شود اگر دو تیم به ضد فوتبال روی نیاورند.  

یوسفی درباره اینکه نظرش در مورد اینکه کدام تیم برنده دربی است، تصریح کرد: معمولاً در دربی تیمی که از قبل شرایط بهتری داشته بدتر عمل کرده و برای همین دربی اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. البته تیم برتر دربی از لحاظ روحی شرایط بهتری دارد و خواسته‌های فنی سرمربی را بهتر اجرایی کرده است. نظر من روی موفقیت پرسپولیس است، چون شرایط بهتری نسبت به استقلال دارد. همان بازی که از تیم گاریدو برابر الاهلی دیدیم مقابل استقلال ارائه کند قطعاً می‌تواند مقابل رقیب سنتی برنده شود.  

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn