تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:06
12 بازدید
کد خبر : 319895

آمار فوق‌العاده حسینی مقابل نساجی

آمار فوق‌العاده حسینی مقابل نساجی

دیدار اخیر تیم‌های استقلال و الغرافه قطر در چهارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید. بسته ماندن دروازه تیم استقلال در دیدار مقابل نماینده قطر باعث امیدواری هرچه بیشتر مربی دروازه‌بانان استقلال و البته سرمربی این تیم شد. از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد

دیدار اخیر تیم‌های استقلال و الغرافه قطر در چهارچوب هفته اول لیگ نخبگان آسیا با نتیجه ۳ بر صفر به سود تیم استقلال به پایان رسید.

بسته ماندن دروازه تیم استقلال در دیدار مقابل نماینده قطر باعث امیدواری هرچه بیشتر مربی دروازه‌بانان استقلال و البته سرمربی این تیم شد.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد بهزاد غلامپور که شاگردش فصل قبل با کمترین گل خورده در رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل انتخاب شده بود در صحبت با سید حسین حسینی به وی قول داده که کلین‌شیت‌هایش از بازی با الغرافه شروع شده و از این به بعد بیشتر ادامه خواهد داشت.

آمار فوق‌العاده حسینی مقابل نساجی
شادی گل امیرارسلان مطهری در زمین وطنی قائمشهر در اسفند ۱۴۰۱

ناگفته نماند؛ سید حسین حسینی در ۳ دیدار آخر استقلال مقابل نساجی که با نتایج تساوی بدون گل و دو پیروزی ۴ بر صفر به پایان رسید درون چهارچوب دروازه تیم استقلال حضور داشت و در حال حاضر ۲۹۲ دقیقه است که از تیم نساجی گل نخورده است.

آخرین گلی که حسین حسینی از تیم نساجی خورد به دیدار هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم در تیم ساپینتو مربوط می‌شود که در دقیقه ۶۸، ایوب کلانتری دروازه سید حسین حسینی را باز کرد. در آن مسابقه امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۵۳ گل استقلال را به ثمر رسانده بود. آن دیدار که یک سال و ش ماه و ۲۱ روز پیش برگزار شده بود در پایان با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn