تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 10:30
25 بازدید
کد خبر : 319914

شکست برابر تیم‌های ایرانی قطری‌ها را نگران کرد

شکست برابر تیم‌های ایرانی قطری‌ها را نگران کرد

رسانه قطری از شروع بد نمایندگان این کشور در رقابت‌های باشگاهی آسیا با ثبت دو شکست مقابل تیم‌های ایرانی انتقاد کرد و هشدار داد. کیهان ورزشی-  چهار نماینده فوتبال قطر در دور نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا – نخبگان و دو با ۳ شکست و یک تساوی مواجه شدند که ۲  شکست آنها برابر

رسانه قطری از شروع بد نمایندگان این کشور در رقابت‌های باشگاهی آسیا با ثبت دو شکست مقابل تیم‌های ایرانی انتقاد کرد و هشدار داد.

کیهان ورزشی-

 چهار نماینده فوتبال قطر در دور نخست فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا – نخبگان و دو با ۳ شکست و یک تساوی مواجه شدند که ۲  شکست آنها برابر استقلال و تراکتور رقم خورد.

بر اساس گزارش روزنامه الوطن قطر؛  تیم‌های قطری به استثنای السد که در خانه العین، آخرین فاتح لیگ قهرمانان آسیا به تساوی رسید، شروع نامطلوبی داشتند و نتایج به دست آمده مورد انتظار نبوده است. در دور نخست لیگ قهرمانان آسیا – نخبگان؛ تیم الغرافه قطر در تهران با ۳ گل مغلوب استقلال شد و الریان نیز با نتیجه ۳ بر یک از الهلال عربستان شکست خورد. دیگر نماینده قطر یعنی الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میزبان تراکتور ایران بود و شکست ۳ بر صفر را پذیرا شد.

این روزنامه قطری در ادامه می‌نویسد: این شکست‌های آسیایی نیازمند مداخله ضروری و فوری برای نجات تیم‌ها است تا آنها بتوانند با توجه به توانمندی‌هایی که دارند به شرایط خوبی بازگردند. بدون تردید چنین نتایجی زنگ خطری برای سرمربیان تیم‌های قطری خواهد بود و آنها باید با یافتن راه‌حل‌های واقعی از تکرار دوباره آن جلوگیری کنند. جاه‌طلبی تیم‌های قطری با توجه به کسب دو جام قهرمانی ملت‌های آسیا بسیار زیاد است و پس از انتقال‌های بزرگ در فصل جاری لیگ ستارگان انتظار می‌رود نتایج مورد نظر به دست بیایند.

در دور دوم لیگ نخبگان آسیا تیم السد روز ۹ مهر میزبان استقلال است، الریان از النصر عربستان میزبانی می‌کند، الغرافه به مصاف العین امارات خواهد رفت و الوکره نیز در لیگ قهرمانان آسیا ۲ میهمان روشن تاجیکستان خواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn