تاریخ انتشار : جمعه 30 شهریور 1403 - 16:44
13 بازدید
کد خبر : 320236

فریبکاری در آمریکا – صدای بورس

فریبکاری در آمریکا – صدای بورس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، نشریه «اکونومیست» در تازه‌ترین شماره خود به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: حتی بدون حضور دونالد ترامپ در عرصه رقابت‌ها هم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کشمکش همراه است. آمریکا تنها دموکراسی جهان است که با وضعیت عجیبی روبه‌رو است، به این معنا که فردی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، نشریه «اکونومیست» در تازه‌ترین شماره خود به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: حتی بدون حضور دونالد ترامپ در عرصه رقابت‌ها هم انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با کشمکش همراه است.

آمریکا تنها دموکراسی جهان است که با وضعیت عجیبی روبه‌رو است، به این معنا که فردی که بیشترین رای را کسب می‌کند، لزوما به مقام ریاست جمهوری نمی‌رسد. فاصله زمانی دو ماه بین پایان رای‌گیری تا تایید نتیجه انتخابات در کنگره در هیچ جای جهان سابقه ندارد. این موضوع، چالش‌های قانونی به همراه دارد که بر میزان پیچیدگی کار می‌افزاید. به همین دلیل، انتخابات آمریکا نیازمند صبوری و اعتماد است، موضوعی که همواره با چالش مواجه است. نمونه آن، اظهارات ترامپ در فیلادلفیاست که دوباره موضوع وقوع تقلب در انتخابات گذشته را مورد تاکید قرار داد.

فریبکاری در آمریکا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn