تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 8:52
25 بازدید
کد خبر : 320985

دربی، پرسپولیس و مهدی عبدی؛ گل در اولین دقیقه حضور/ جانشین فرهاد مجیدی تا لبه تیغ رفت اما…

دربی، پرسپولیس و مهدی عبدی؛ گل در اولین دقیقه حضور/ جانشین فرهاد مجیدی تا لبه تیغ رفت اما…

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال و پرسپولیس لیگ نوزدهم را در حالی استارت زدند که هر دو از وجود سرمربیان خارجی روی نیمکت خود بهره‌مند بودند. استقلال از ابتدای فصل با استراماچونی به میدان آمده بود تا او به جای فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند و پرسپولیس هم گابریل کالدرون را جانشین برانکو ایوانکویچ

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال و پرسپولیس لیگ نوزدهم را در حالی استارت زدند که هر دو از وجود سرمربیان خارجی روی نیمکت خود بهره‌مند بودند. استقلال از ابتدای فصل با استراماچونی به میدان آمده بود تا او به جای فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌ها بنشیند و پرسپولیس هم گابریل کالدرون را جانشین برانکو ایوانکویچ کرده بود. در چنین شرایطی قطب‌های سنتی فوتبال ایران ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی دیدار رفت خود در لیگ نوزدهم را برگزار کردند.

پیروزی به لطف گل مهاجم گمنام

دربی ۳۱ شهریور ۹۸ به لحاظ کیفیت در حد متوسط بود و تا آخرین دقایق با تساوی بدون گل دنبال می‌شد ولی مهدی عبدی، بازیکنی که در آن مقطع یکی از مهره‌های جوان و گمنام پرسپولیس تلقی می‌شد، در دقایق پایانی نیمه دوم برای تیمش یک شاهکار انجام داد و دقیقه‌ای پس از ورود به میدان دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد تا پرسپولیس به لطف همان تک‌گل، برنده دربی شهریور ۹۸ شود.

ازدست‌رفتن پنالتی و عصبانیت استقلالی‌ها

استقلال در حالی این دربی را واگذار کرد که نیمه اول مسابقه صاحب یک ضربه پنالتی شده بود اما ضربه علی کریمی توسط علیرضا بیرانوند دفع شد تا دروازه‌بانی که این روزها دیگر در پرسپولیس حضور ندارد، نقش موثری در پیروزی آن زمان سرخ‌پوشان ایفا کرده باشد. بعد از خاتمه مسابقه، گروهی از هواداران استقلال علیه استراماچونی شعار دادند و مشخص شد که جایگاه جانشین فرهاد مجیدی متزلزل شده چون استقلال تا پایان هفته چهارم فقط ۲ امتیاز داشت.

چند روز پس از دربی تهران، استقلال در اصفهان نیز با ذوب آهن مساوی کرد ولی دقیقا بعد از همان مسابقه بود که روند پیروزی‌های آبی‌پوشان با مرد ایتالیایی شروع شد و این تیم قبل از پایان نیم‌فصل اول حتی به صدر جدول هم رسید. البته بلافاصله پس از صدرنشینی، ماجرای جدایی آندرئا استراماچونی به وقوع پیوست که حتما در جریان آن هستید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn