تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 10:14
18 بازدید
کد خبر : 321045

موشک جهاد برای اولین بار به نمایش درآمد

موشک جهاد برای اولین بار به نمایش درآمد

 در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) موشک دوربرد و نقطه‌زن «جهاد» و انواع پهپادهای شاهد به نمایش در آمدند. موشک راهبردی «جهاد» از نسل جدید موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این موشک دارای سوخت جامد است. این سامانه تمام‌ایرانی

 در جریان رژه نیروهای مسلح در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) موشک دوربرد و نقطه‌زن «جهاد» و انواع پهپادهای شاهد به نمایش در آمدند. موشک راهبردی «جهاد» از نسل جدید موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار است. این موشک دارای سوخت جامد است. این سامانه تمام‌ایرانی از ایده تا محصول توسط دانشمندان سخت کوش نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده است.


 گفتنی است؛ در جریان رژه امروز، ۲۱ موشک بالستیک به نمایش درآمد که شامل ۲ تیر موشک خیبرشکن، ۲ تیر موشک فتاح، ۴ تیر موشک حاج قاسم، ۲ تیر موشک قدر اچ، ۲ تیر موشک عماد، ۳ تیر موشک خرمشهر، ۴ تیر موشک سجیل و ۲ تیر موشک جهاد می‌شد.

همچنین  جدیدترین پهپاد ساخت نیروهای مسلح کشورمان نیز با نام شاهد ۱۳۶ بی در رژه نیروهای مسلح به نمایش درآمد. شاهد یکی از مشهورترین خانواده های پهپادهای ایرانی ساخت نیروی هوافضای سپاه است که در انواع مدل های رزمی، شناسایی و انتحاری طراحی و تولید می شود. شاهد ۱۳۶ بی که در رژه نمایش داده شد، از نوع انتحاری است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn