تاریخ انتشار : شنبه 31 شهریور 1403 - 13:36
29 بازدید
کد خبر : 321221

اعتراض رسمی استقلال برای پاک کردن کارت قرمز داور / آیا روزبه چشمی به بازی پرسپولیس می‌رسد؟

اعتراض رسمی استقلال برای پاک کردن کارت قرمز داور / آیا روزبه چشمی به بازی پرسپولیس می‌رسد؟

روزبه چشمی روز گذشته در یک صحنه جلوی حمله مهاجم نساجی را گرفت، در ابتدا داور بازی به او کارت نشان داد اما بعد از بررسی اتاق VAR این بازیکن با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.   به نوشته خبرورزشی، در مورد این صحنه بسیاری از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند کارت

روزبه چشمی روز گذشته در یک صحنه جلوی حمله مهاجم نساجی را گرفت، در ابتدا داور بازی به او کارت نشان داد اما بعد از بررسی اتاق VAR این بازیکن با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

 

به نوشته خبرورزشی، در مورد این صحنه بسیاری از کارشناسان داوری اعتقاد داشتند کارت زرد کافی بوده است اما با تصمیم داور حالا روزبه چشمی به عنوان کاپیتان دوم و بازیکن باتجربه استقلال دربی را از دست داده است، اتفاقی که به هیچ عنوان برای نکونام و هواداران این تیم قابل هضم نیست.

 

 

 اشتباه بزرگ داور علیه استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس

 

مدیران استقلال قصد دارند فردا با ارسال نامه‌ای به کمیته داوران خواهان پاک کردن کارت زرد روزبه چشمی بشوند اما بسیار بعید است با درخواست آنها موافقت شود.

 

فصل پیش مشابه به این اتفاق در بازی قبل از دربی برگشت برای محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس رخ داد و کارت زرد او بخشیده نشد و حالا هم بعید است در مورد روزبه چشمی این اتفاق رخ بدهد و به نظر جواد نکونام برای این بازیکن باید دنبال جانشین باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn