تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 11:55
8 بازدید
کد خبر : 322224

۳۷۰ هزار دانش‌آموز در کرمانشاه راهی کلاس درس شدند

۳۷۰ هزار دانش‌آموز در کرمانشاه راهی کلاس درس شدند

جام جم آنلاین؛ سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پروش استان کرمانشاه، امروز(اول مهر) در این مراسم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مدیران استان در دبیرستان «عصمتیه» کرمانشاه  برگزار شد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز کرمانشاه در آغاز سال تحصیلی جدید راهی کلاس‌های

جام جم آنلاین؛ سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پروش استان کرمانشاه، امروز(اول مهر) در این مراسم با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، استاندار و جمعی از مدیران استان در دبیرستان «عصمتیه» کرمانشاه  برگزار شد، با گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: حدود ۳۷۰ هزار دانش آموز کرمانشاه در آغاز سال تحصیلی جدید راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در قالب حدود چهار هزار مدرسه پذیرای دانش‌آموزان کرمانشاهی در سال تحصیلی جدید است و حدود ۲۶ هزار نفر نیز کار آموزش و تعلیم دانش آموزان استان را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور و استان یاد کرد و افزود: هدف ما این است که شرایط مناسب برای تحصیل همه دانش آموزان فراهم شود.

وی سپس به چهار راهبرد اساسی وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد که در کرمانشاه نیز دنبال می‌شود و گفت: این راهبردها شامل حاکم شدن گفتمان تربیت، کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت، عدالت آموزشی و نصیب آموزشی برابر برای همه دانش آموزان و ارتقاء رضایت‌مندی ذینفعان اعم از دانش آموزان، اولیا و همکاران آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه یاد شهدای دانش‌آموز در غزه و فلسطین را گرامی داشت و افزود: معلمان و دانش آموزان ما همواره در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و به فضل خدا پیروزی نهایی نصیب محور مقاومت و حزب الله خواهد بود.

امروز(یکشنبه) زنگ مهر و ایثار در دیگر مدارس استان کرمانشاه هم به صدا درآمد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn