تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 12:03
9 بازدید
کد خبر : 322237

رونمایی از جدیدترین پاداش فدراسیون به کشتی گیران تیم‌های ملی

رونمایی از جدیدترین پاداش فدراسیون به کشتی گیران تیم‌های ملی

فدراسیون کشتی در آستانه اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های جهانی آلبانی تشویق انگیزشی دیگری را برای نمایندگان کشورمان لحاظ کرد. به گزارش خبرگزاری آنا، فدراسیون کشتی به ۸ مدال آور المپیک پاریس و ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در آلبانی (۸ کشتی گیر) ۴۰ میلیارد ریال پاداش نقدی اهداء کرد. این پاداش علاوه

رونمایی از جدیدترین پاداش فدراسیون به کشتی گیران تیم‌های ملی

فدراسیون کشتی در آستانه اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های جهانی آلبانی تشویق انگیزشی دیگری را برای نمایندگان کشورمان لحاظ کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، فدراسیون کشتی به ۸ مدال آور المپیک پاریس و ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی در آلبانی (۸ کشتی گیر) ۴۰ میلیارد ریال پاداش نقدی اهداء کرد.

این پاداش علاوه بر پاداش‌های قبلی که به مدال آوران المپیک پرداخت شد، بود و اهدای پاداش به ملی پوشان اعزامی به جهانی اوزان غیر المپیکی نیز برای تشویق و ایجاد انگیزه انجام گرفت.

هفته گذشته نیز فدراسیون کشتی پاداش اصلی مدال آوران المپیک را طی مراسمی با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان اهداء کرده بود؛ که در مجموع ۱۹۲ میلیارد ریال به آنها پرداخت شد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn