تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 14:41
4 بازدید
کد خبر : 322403

قربانیان حادثه معدن طبس به ۳۳ نفر رسید

قربانیان حادثه معدن طبس به ۳۳ نفر رسید

بازدید:۱۲۳ صد آنلاین | شمار افراد جان‌باخته حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس در استان خراسان جنوبی تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز به ۳۳ نفر رسید.  به گزارش صد آنلاین، شمار افراد جان‌باخته حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس در استان خراسان جنوبی تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز به ۳۳ نفر رسید.       بابک

قربانیان حادثه معدن طبس به ۳۳ نفر رسید

بازدید:۱۲۳

صد آنلاین | شمار افراد جان‌باخته حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس در استان خراسان جنوبی تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز به ۳۳ نفر رسید.

 به گزارش صد آنلاین، شمار افراد جان‌باخته حادثه انفجار معدن زغال سنگ طبس در استان خراسان جنوبی تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز به ۳۳ نفر رسید.

 

 

 

بابک محمودی درباره جزئیات این خبر گفت: تعداد کشته‌شدگان حادثه انفجار معدن زغال سنگ در استان خراسان جنوبی تا ساعت ۱۲:۰۰ ظهر امروز، به ۳۳ نفر رسید. همچنین مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان انتقال یافتند. وی با اشاره به افراد محبوس شده نیز افزود: در حال حاضر ۱۹ نفر از معدنچیان در بلوک C این معدن، محبوس هستند و عملیات رهاسازی توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر ادامه دارد. رئیس سازمان امدادونجات کشور با اشاره به تجهیزات استفاده‌ شده در این حادثه اظهار کرد: در این عملیات۲ فروند بالگرد و ۹ دستگاه خودروی عملیاتی جمعیت هلال احمر در محل مستقر شدند. 

 

مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn