تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 16:40
18 بازدید
کد خبر : 322530

استقلال نگران روزبه و پرسپولیس منتظر اورونوف و ایوب

استقلال نگران روزبه و پرسپولیس منتظر اورونوف و ایوب

فرهیختگان: دیدارهای قبل از دربی همیشه حساس و مهم هستند و هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت به دقت شرایط تیم‌های خود و همچنین رقیب را بررسی می‌کنند تا ببینند در دربی پیش رو کدام تیم دست بالا را دارد. از سوی دیگر این دیدارها از جهت دیگری نیز اهمیت دارد و آن هم مشخص شدن

فرهیختگان: دیدارهای قبل از دربی همیشه حساس و مهم هستند و هواداران دو تیم پرطرفدار پایتخت به دقت شرایط تیم‌های خود و همچنین رقیب را بررسی می‌کنند تا ببینند در دربی پیش رو کدام تیم دست بالا را دارد. از سوی دیگر این دیدارها از جهت دیگری نیز اهمیت دارد و آن هم مشخص شدن شرایط مصدومان و محرومان دو تیم است که می‌تواند اتفاقات این بازی حساس و سرنوشت‌ساز را تحت‌الشعاع قرار دهد.

اگرچه به نظر می‌رسید با توجه به اینکه دربی در هفته‌های ابتدایی فصل برگزار می‌شود شاید دو تیم بدون محروم به این بازی برسند اما اتفاقات بازی استقلال در قائمشهر درنهایت منجر به اخراج روزبه چشمی، یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم جواد نکونام شد تا آبی‌ها در دربی پیش رو بدون یکی از ستون‌های اصلی تیم خود رویاروی تیم رقیب صف‌آرایی کنند.

اگرچه بخشی از کارشناسان عمده داوری عقیده داشتند حرکت چشمی در آن صحنه که در دقایق پایانی بازی رخ داد مستحق دریافت کارت قرمز نبود اما درنهایت تصمیم داور مسابقه و همچنین داوران VAR بر این شد تا او اخراج شده و مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست تیمش را از دست بدهد.

نکونام به‌تازگی چشمی را به خط دفاعی منتقل کرده بود و او یکی از ارکان اصلی استقلال در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که با قدرت رهبری خود در زمین می‌توانست تاثیر زیادی در این بازی داشته باشد. در سوی دیگر میدان نیز پرسپولیس دو مصدوم مهم دارد که شرایط آنها مشخص نیست و شاید این دو بازیکن هم دربی را از دست بدهند.

یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های کادر فنی قرمزها و همچنین هواداران این تیم مصدومیت اورونوف برابر آلومینیوم بود که منجر به تعویض او شد. ستاره ازبک از نیم‌فصل سال قبل که به پرسپولیس پیوست تا امروز بدون شک یکی از بهترین‌های تیمش بوده و غیبت او ضربه سنگینی برای سرخپوشان خواهد بود. حرکات انفجاری و دریبل‌های این بازیکن می‌تواند گره‌گشای پرسپولیس در دربی باشد. اگرچه هنوز مشخص نیست او به دربی خواهد رسید یا نه و درنهایت جوابMRI پای مصدومش تکلیف حضورش در بازی چهارشنبه را مشخص می‌کند. 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn