تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مهر 1403 - 18:43
31 بازدید
کد خبر : 322652

شایعه لغو دربی جدی شد؟

شایعه لغو دربی جدی شد؟

فرهیختگان: اولین تمرین پرسپولیس بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک در حالی پیش از ظهر روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که شایعه لغو دربی ۱۰۴ تمرین این تیم را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود. برخی از اعضای تیم اعتقاد داشتند باشگاه استقلال حاضر نیست مبلغ دو میلیارد تومان برای اجاره ورزشگاه امام‌خمینی

فرهیختگان: اولین تمرین پرسپولیس بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک در حالی پیش از ظهر روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که شایعه لغو دربی ۱۰۴ تمرین این تیم را تحت‌الشعاع خود قرار داده بود.

برخی از اعضای تیم اعتقاد داشتند باشگاه استقلال حاضر نیست مبلغ دو میلیارد تومان برای اجاره ورزشگاه امام‌خمینی اراک به‌عنوان تیم میزبان به باشگاه آلومینوم پرداخت کند و از طرفی اراکی‌ها نیز کوتاه نخواهند آمد و تاکید داشته‌اند زمانی برای میزبانی از دربی آماده خواهند شد که دو میلیارد تومان توسط تیم میزبان نقدا پرداخت شود. از یک‌سو شهرهای دیگر نیز برای میزبانی از این مسابقه حساس چندان استقبال نکرده‌اند.

به هر شکل شایعه لغو دربی در رختکن سرخپوشان حسابی داغ بود و مربیان این تیم هم بدشان نمی‌آید این بازی به تعویق افتاده و در شرایط بهتری در ورزشگاه آزادی برگزار شود. البته که با توجه به مصدومیت اورونوف و ایوب المعلود نیز طبیعی است که گاریدو هم مایل باشد دربی را در زمان بهتری برگزار کند. 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn