تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 6:28
11 بازدید
کد خبر : 323244

ببینید | بزرگ‌ترین فرق مورینیو و قلعه‌نویی چیست؟

ببینید | بزرگ‌ترین فرق مورینیو و قلعه‌نویی چیست؟

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایپنا درباره تفاوت‌های آموزش مربیان خارجی و داخلی صحبت کرد. او که زمانی گفته بود امیر قلعه‌نویی از ژوزه مورینیو بهتر است، در این خصوص هم توضیح داد. مجید جلالی گفت: «ما در خیلی از زمینه‌ها تفاوت محیط داریم و

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مجید جلالی، مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایپنا درباره تفاوت‌های آموزش مربیان خارجی و داخلی صحبت کرد. او که زمانی گفته بود امیر قلعه‌نویی از ژوزه مورینیو بهتر است، در این خصوص هم توضیح داد.

مجید جلالی گفت: «ما در خیلی از زمینه‌ها تفاوت محیط داریم و برای گرفتن بالاترین بهره‌وری از استعدادها باید محیط را بهینه کنیم. با محیط به‌روزی داشته باشیم تا به استعدادهای خیلی بالاتر برسیم. مربی ما اگر در همان محیط قرار بگیرد، می‌تواند جزو بهترین مربیان باشد. شما طارمی را ببینید. در کشور ما تا یه جایی رشد کرد و فوتبالیست بااستعدادی بود ولی وقتی محیط او تغییر کرد، استانداردهایش هم دچار تغییر شد. ما اینجا استعداد مثل طارمی بی‌نهایت داریم و باید محیط را بهینه کنیم. در مدارس فوتبال، آکادمی‌ها، باشگاه‌ها و دوره‌های مربیگری اگر محیط بهتر شود خب مربیان بهتری داری. در نهایت می‌توانی مربیانی داشته باشی که همپای بهترین مربیان جهان باشند. مربیان ما اکثرا زبان انگلیس بلد نیستند و در طرح جدید این را لحاظ کردیم. از دوره C یک کوچینگ باید به زبان انگلیسی باشد. در کلاس B هم دوتا و در کلاس A هم ۳ تا باید داشته باشند. ما باید این‌ها را وادار کنیم که سراغش بروند. اگر این پارامتر را داشته باشیم، می‌توانیم مربیان بهتری بسازیم.»

۲۵۸ ۲۵۸

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn