تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 10:50
17 بازدید
کد خبر : 323470

وحید شمسایی به اتفاقات دیدار با فرانسه واکنش نشان داد

وحید شمسایی به اتفاقات دیدار با فرانسه واکنش نشان داد

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم. به گزارش سایت خبری پرسون، وحید شمسایی در خصوص اتفاقات بازی ایران مقابل فرانسه در


سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به اتفاقات دیدار با فرانسه گفت: باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، وحید شمسایی در خصوص اتفاقات بازی ایران مقابل فرانسه در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال اظهار داشت: اتفاقی نیفتاده است. ما با مساوی هم صدرنشین صعود می‌کردیم و دوست نداشتیم خودمان را به آب و آتش بزنیم. آن‌ها باید ما را می‌بردند. چندین بازیکن ما آنفولانزا گرفته بودند و شرایط خوبی نداشتند و به استراحت پرداختند. دو بازیکن محروم و یک بازیکن مصدوم داشتیم. خودم هم حال خوبی نداشتم. سه روز بعد این بازی هم باید بازی می‌کردیم؛ حالا با هر تیمی. من این موضوعات را اتفاق نمی‌دانم. هرکسی می‌تواند هر تصمیمی برای خودش بگیرد.

وی در مورد واکنش‌های منفی اهالی فوتسال گفت: واکنش منفی؟ باید یقه کسی که دنبال این کار بوده را بگیرند. ما که بازی را بردیم و اگر مساوی هم می‌کردیم، به عنوان تیم اول صعود می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد مسیر سخت تیم کشورمان برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر جام جهانی، تصریح کرد: بالاخره جام جهانی است. برای بازی کردن آمدیم نه خوشگذرانی. اعتقادم این است که قرعه، بخشی از شانس آدم‌هاست به خصوص در مرحله حذفی.

شمسایی در مورد مراکش، حریف ایران در مرحله یک هشتم نهایی گفت: تیم مراکش تیم بسیار خوبی است. در دو، سه سال گذشته نتایج قابل قبولی داشته است. این تیم بازیکنان بسیار تکنیکی و تاکتیکی دارد. این تیم سال گذشته بهترین تیم دنیا شده و مربی آن‌ها نیز به عنوان بهترین مربی انتخاب شده است. با تمام وجود به این بازی می‌رویم. ما ایران هستیم و مشکل خاصی در تیم وجود ندارد.

وی افزود: امیدوارم تا پنجشنبه دکترهای تیم زحمت بکشند و بچه‌ها را به شرایط ایده‌آل برسانند. مصدوم و محرومانمان برگشتند. از امروز برای بازی با مراکش تمرین می‌کنیم. همین حالا هم داریم با شهاب سفال‌منش بازی‌های مراکش را می‌بینیم. خیلی هم توجه به سخن آدم‌ها ندارم. ما با ۹ امتیاز صعود کردیم و بابت این موضوع، خدا را شکر می‌کنم.


منبع: ایرنا

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn