تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 11:49
10 بازدید
کد خبر : 323537

توقف اتلتیکو مادرید و جشنواره گل کاتالان‌ها

توقف اتلتیکو مادرید و جشنواره گل کاتالان‌ها

در ادامه هفته ششم لالیگا، شاگردان فلیک باز هم جشنواره گل به راه انداختند و اتلتیکو مادرید ۲ امتیاز حساس دیگر را از دست داد. کیهان ورزشی-  در مهم‌ترین بازی روز یکشنبه بارسلونا در لاسرامیکا میهمان ویارئال بود و در نهایت با نتیجه ۵ بر یک میزبان خود را در هم کوبید. لواندوفسکی و رافینیا

در ادامه هفته ششم لالیگا، شاگردان فلیک باز هم جشنواره گل به راه انداختند و اتلتیکو مادرید ۲ امتیاز حساس دیگر را از دست داد.

کیهان ورزشی- 

در مهم‌ترین بازی روز یکشنبه بارسلونا در لاسرامیکا میهمان ویارئال بود و در نهایت با نتیجه ۵ بر یک میزبان خود را در هم کوبید. لواندوفسکی و رافینیا ۲ بار و توره یک بار برای شاگردان فلیک گلزنی کردند و پرز تک گل زیردریایی‌های زرد را به ثمر رساند.

با این پیروزی بارسلونا از ۶ بازی ۱۸ امتیاز کسب کرد و مقتدرانه به صدرنشینی خود و فاصله ۴ امتیازی با رئال مادرید ادامه داد. اما تلخ‌ترین نکته این بازی مصدومیت شدید تراشتگن، سنگربان شماره یک بارسلونا و تیم ملی آلمان بود که به گزارش رسانه‌های اسپانیایی شدت مصدومیت او به حدی است که فصل را برای کاپیتان آبی‌اناری‌ها باید تمام شده دانست.

در دیگر بازی مهم هم اتلتیکومادرید در خانه رایووایوکانو با تساوی یک بر یک متوقف شد تا فاصله‌اش با صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند.

در ۲ بازی دیگر هم ختافه در خانه مقابل لگانس با تساوی یک بر یک متوقف شد و بیلبائو در سن مامس با نتیجه ۳ بر یک از سد سلتاویگو گذشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn