تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 12:40
19 بازدید
کد خبر : 323584

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها:لیست منتشر شده در فضای مجازی فهرست اولیه فدراسیون وزنه برداری بود

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها:لیست منتشر شده در فضای مجازی فهرست اولیه فدراسیون وزنه برداری بود

افرادی که به اسپانیا رفته اند همراه تیم نبوده اند مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: فهرستی که در فضای مجازی منتشر شد، لیست اولیه ارسال شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی بود. به گزارش خبرگزاری آنا، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و

افرادی که به اسپانیا رفته اند همراه تیم نبوده اند

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها:لیست منتشر شده در فضای مجازی فهرست اولیه فدراسیون وزنه برداری بود

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: فهرستی که در فضای مجازی منتشر شد، لیست اولیه ارسال شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی بود.

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص حواشی پیش آمده درباره اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به مسابقات اسپانیا اظهار کرد: روند اعزام فدراسیون‌ها به این شکل است که ابتدا آنها تقاضای اولیه خود را به وزارت ورزش می‌دهند. لیستی که ارائه می‌شود درخواست فدراسیون است و در شورای برون مرزی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: لیستی که فدراسیون وزنه‌برداری برای اعزام به مسابقات اسپانیا ارائه کرد ۳۹ نفر بود که با بررسی شورای برون مرزی این لیست به ۲۰ نفر کاهش پیدا کرد و لیست نهایی تیم وزنه‌برداری به مسابقات اسپانیا همان ۲۰ نفر است و کلیه همراهان از لیست خط خوردند.

نامنی خاطرنشان کرد: فهرستی که در فضای مجازی منتشر شد، لیست اولیه ارسال شده از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به شورای برون مرزی بود. در ارتباط با کسانی که به صورت همراه به اسپانیا رفته‌اند آنها همراه تیم نبودند و با پرواز دیگری به این کشور رفتند و کلیه هزینه‌های همراهان براساس اعلام رییس فدراسیون وزنه‌برداری به صورت شخصی پرداخت شده است. ضمن اینکه هیچ فدراسیونی اجازه پرداخت‌های اینچنینی را ندارد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn