تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 19:24
5 بازدید
کد خبر : 324009

لزوم پیگیری طرح‌های دریامحور در استان‌های ساحلی

لزوم پیگیری طرح‌های دریامحور در استان‌های ساحلی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شینا انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، بیان کرد: حادثه معدن طبس حادثه تاسف برانگیزی بود

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شینا انصاری، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون محیط زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست که در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، بیان کرد: حادثه معدن طبس حادثه تاسف برانگیزی بود و این واقعه تلخ را خدمت مردم شریف ایران و بازماندگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: آقای لاهیجان‌زاده فردی عملگرا و با دانش هستند و همچنین اقدامات آقای ذوالجودی نیز شایسته تقدیر است، اما اقدامات در محیط‌‎ زیست دریایی باید برپایه گفتمان دولت چهاردهم بر پایه توافق سازی در بدنه دولت، قوه قضاییه و قوه مقننه خواهد بود.

انصاری تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین سند بالادستی ما قانون برنامه هفتم توسعه است که مورد تاکید ریاست محترم جمهور است علاوه بر این تقویت دیپلماسی آب برای حل شدن مشکلات تالاب‌های مرزی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه طرح‌های توسعه اقتصادی دریامحور حتما باید در استان‌های ساحلی پیگیری و انجام گیرد، بیان داشت: استفاده از ظرفیت فناوری‌های نو برای پایش آلودگی‌های زیستگاه‌های دریایی و کنترل آلودگی‌ها مد نظر قرار خواهد گرفت.

معاون رییس جمهور اضافه کرد: توجه به جانشین پروری در معاونت دریایی، استفاده از متخصصین و کارشناسان همچنین جلب مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت جوامع محلی و بومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn