تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 4:17
33 بازدید
کد خبر : 324462

استقلال سلطان پنالتی در لیگ بیست‌وچهارم شد؛ جلوتر از پرسپولیس و سایر رقبا!

استقلال سلطان پنالتی در لیگ بیست‌وچهارم شد؛ جلوتر از پرسپولیس و سایر رقبا!

آبی‌های تهران در فصل جدید لیگ برتر و با گذشت ۵ هفته، صاحب ۳ ضربه پنالتی شده‌اند. به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس قهرمان نشد و در جایگاه دوم جدول ایستاد. البته، عده زیادی از اهالی فوتبال اعتقاد دارند اگر جواد نکونام در مصاف به نساجی به پیروزی

آبی‌های تهران در فصل جدید لیگ برتر و با گذشت ۵ هفته، صاحب ۳ ضربه پنالتی شده‌اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، استقلال در لیگ بیست‌وسوم با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس قهرمان نشد و در جایگاه دوم جدول ایستاد. البته، عده زیادی از اهالی فوتبال اعتقاد دارند اگر جواد نکونام در مصاف به نساجی به پیروزی می‌رسید و دنبال تساوی نبود، استقلال خیلی راحت تا هفته آخر در صدر جدول باقی می‌ماند اما به هر روی چنین اتفاقی رخ نداد و قرمزهای تهران با اوسمار ویرا جام را بالای سر بردند.

جواد نکونام و هواداران استقلال در فصل گذشته لیگ برتر نسبت به مسائل داوری اعتراض زیادی داشتند و بر این باور بودند که سوت‌ها به نفع پرسپولیس و به ضرر آن‌ها زده می‌شود. در لیگ بیست‌وچهارم اما پس از کش‌وقوس‌های فراوان قرار به استفاده از VAR شد و اکنون در بازی‌های مهم لیگ برتری از این تکنولوژی استفاده می‌شود.

استقلال اما در فصل جدید خلاف فصل گذشته شروع خوبی نداشته و در مجموع ۴ بازی و ۱۲ امتیاز ممکن، تنها ۵ امتیاز کسب کرده است. آبی‌ها در برخی از بازی‌ها می‌توانستند بازنده باشند اما VAR به داد آن‌ها رسید. استقلال با انجام ۴ بازی در لیگ بیست‌وچهارم، ۳ بار صاحب ضربه پنالتی شده که در نوع خود آمار عجیب و جالبی به‌نظر می‌رسد. رامین رضاییان هر ۳ پنالتی استقلال را تبدیل به گل کرده و با همین تعداد کنار امیرحسین حسین‌زاده، رضا غندی‌پور و مهرداد قنبری آقای گل لیگ برتر است.

تیم‌های دیگر مانند ملوان، شمس‌آذر قزوین و… هم با کسب ۲ پنالتی (البته در طی ۵ بازی) نزدیک به استقلال کار خود را دنبال می‌کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید در ادامه فصل به تعداد پنالتی‌های استقلال افزوده می‌شود و آبی‌ها به آمار دوران فرهاد مجیدی می‌رسند یا نه.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn