تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 8:56
18 بازدید
کد خبر : 324646

دعوا روی آنتن زنده در ایتالیا بر سر طارمی

دعوا روی آنتن زنده در ایتالیا بر سر طارمی

به گزارش آفتاب نو بحث‌ها پیرامون اتفاقات رخ داده در دربی دلامادونینا ادامه دارد. اینتر در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود طی ۲ سال اخیر، برابر میلان تن به شکست داد، آن هم در مسابقه‌ای که میزبان بود و حمایت حداکثری هواداران خود را به همراه داشت. سیمونه اینزاگی در این مسابقه تصمیمات عجیبی را

به گزارش آفتاب نو بحث‌ها پیرامون اتفاقات رخ داده در دربی دلامادونینا ادامه دارد. اینتر در یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های خود طی ۲ سال اخیر، برابر میلان تن به شکست داد، آن هم در مسابقه‌ای که میزبان بود و حمایت حداکثری هواداران خود را به همراه داشت.

سیمونه اینزاگی در این مسابقه تصمیمات عجیبی را در قبال تغییرات در ترکیب تیمش گرفت و در دقیقه ۶۳، سه مهره مهم تیمش به نام‌های هاکان چالهان‌اوغلو، هنریک مخیتاریان و دنزل دومفریس را از زمین بیرون کشید و کریستین اصلانی، داویده فراتسی و متئو دارمیان را به زمین فرستاد.

تعویض‌های چهارم و پنجم نیز ورود پیوتر زیلینسکی و کارلوس آگوستو بود تا خبری از مهدی طارمی در زمین بازی نباشد. عدم استفاده از مهاجم ایرانی در شرایطی که هر دوی مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز خسته به نظر می‌رسیدند، با انتقادات شدیدی از سرمربی اینتر همراه شد.

در برنامه “Pressing” بحث داغی بین فابریزیو بیاسین، خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و ساندرو ساباتینی، رئیس سابق تحریریه میلان در روزنامه توتو اسپورت، رئیس سابق دفتر مطبوعاتی اینتر و خبرنگار کنونی اسپورت مدیاست، درباره دربی میلان به وجود آمد.

این برنامه که توسط ماسیمو کالگری و مونیکا برتینی در کانال “ایتالیا ۱” پخش شد، شاهد لحظاتی بود که ساباتینی با لحنی تحریک‌آمیز خطاب به بیاسین گفت: «فابریزیو، با صحبت درباره تعویض‌ها به خودت گل به خودی زدی. چون بعد از دیدن زلینسکی و طارمی و عدم حضور طارمی در تعویض‌ها، بیشتر به نظر می‌رسد که این تصمیم برای نرنجاندن احساسات لائوتارو بوده است.»
بیاسین، خبرنگار “لیبرو” و نزدیک به باشگاه اینتر بلافاصله پاسخ داد: «پس باید تعویض‌ها رو انجام بده یا نه؟ من می‌فهمم که این شب پیروزی توئه، چون اینتر شکست خورده.»

ساباتینی با ناراحتی پاسخ داد: «چرا باید این شب پیروزی من به خاطر شکست اینتر باشه؟ توضیح بده و از شعارهای شبکه‌های اجتماعی استفاده نکن. باید تعویض‌های دیگه‌ای انجام می‌داد، این خیلی ساده است. بعد از دیدن عملکرد خوب زیلینسکی و طارمی در منچستر، باید اونا رو به بازی می‌آورد. این به مهندسی نیاز نداره.»

در نهایت، بیاسین عصبانی شد و گفت: «تو بعد از بازی می‌شی پپ گواردیولا، این چیزا رو همیشه بعد از پایان بازی می‌گی.» ساباتینی نیز بحث را با این جمله به پایان رساند: «نمی‌تونم بگم تعویض‌ها اشتباه بودن؟ برای گفتن این جمله نیازی نیست تا پپ گواردیولا باشی.»

این تبادل نظر، فوراً بحث و جدلی داغ را برانگیخت و نه تنها مهمانان داخل استودیو، بلکه توجه تماشاگران برنامه را نیز به خود جلب کرد. این نوع برخوردها در برنامه‌های ورزشی اتفاقی غیرمنتظره نیست و در گذشته نیز شخصیت‌های مختلف فوتبال وارد چنین بحث‌هایی شده‌اند که همیشه جنجال و بحث‌هایی پرشور به دنبال داشته است.
واکنش‌های مردم نیز بلافاصله به این گفتگوها در شبکه‌های اجتماعی منعکس شد. برخی از مخاطبان شجاعت ساباتینی را در طرح این موضوع تحسین کردند، درحالی‌که دیگران از بیاسین دفاع کردند و تأکید داشتند که هر مربی حق دارد تصمیمات خود را بگیرد. در هر صورت، این نوع اتفاقات به جذابیت و مورد بحث بودن بیشتر برنامه‌های ورزشی کمک می‌کند.

به هر شکل به نظر می‌رسد که خود اینزاگی نیز از تصمیمات اشتباهاش در دربی دلامادونینا آگاه باشد و شاید اگر او به عقب بازگردد، هرگز دست به چنین تعویض‌هایی در ترکیب تیمش نخواهد زد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn