تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 11:32
14 بازدید
کد خبر : 324805

خاطره جالب ستاره استقلالی از دربی

خاطره جالب ستاره استقلالی از دربی

بازدید:۸۰ صد آنلاین | سیاوش اکبرپور در خاطره‌ای جالب از تأثیر خواب عنایتی بر ترکیب تیم گفت که منجر به گلزنی و موفقیت در این مسابقه شد. به گزارش صد آنلاین، در یک اتفاق جالب در یکی از دربی‌های پایتخت، سیاوش اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، به خاطره‌ای اشاره کرد که به تصمیمات مهم سرمربی امیر

خاطره جالب ستاره استقلالی از دربی

بازدید:۸۰

صد آنلاین | سیاوش اکبرپور در خاطره‌ای جالب از تأثیر خواب عنایتی بر ترکیب تیم گفت که منجر به گلزنی و موفقیت در این مسابقه شد.

به گزارش صد آنلاین، در یک اتفاق جالب در یکی از دربی‌های پایتخت، سیاوش اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، به خاطره‌ای اشاره کرد که به تصمیمات مهم سرمربی امیر قلعه‌نویی مربوط می‌شود.


طبق گفته‌های اکبرپور، در آستانه این مسابقه، امیرآبادی به عنوان مدافع راست در نظر گرفته شده بود، اما رضا عنایتی در گفتگو با قلعه‌نویی به خواب خود اشاره کرد و گفت: «خواب دیدم فرزاد مجیدی پاس گل داده و من گل زدم.»

این خواب تأثیر عمیقی بر تصمیم قلعه‌نویی داشت و او تصمیم به کنار گذاشتن امیرآبادی و قرار دادن فرزاد مجیدی در ترکیب اصلی گرفت. در نهایت، این تغییر به بار نشست و اتفاقی که در خواب عنایتی دیده شده بود، در واقعیت نیز به وقوع پیوست.

خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار مهم

advanced-floating-content-close-btn