تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:44
12 بازدید
کد خبر : 324888

رامین رضاییان در رویای هاشمی‌ نسب شدن!

رامین رضاییان در رویای هاشمی‌ نسب شدن!

رامین رضاییان در وضعیتی در دربی صد و چهارم پیراهن استقلال را به تن می‌کند که از ابتدای فصل فرم خوبی داشته و بهترین گلزن آبی‌ها بوده است؛ او پنالتی‌زن نخست آبی‌ها شده و در شرایطی خودش را به شهرآورد می‌رساند که تنها بازیکن ترکیب استقلال است که پیش از این با پیراهن پرسپولیس در دربی گلزنی کرده و اکنون

رامین رضاییان در وضعیتی در دربی صد و چهارم پیراهن استقلال را به تن می‌کند که از ابتدای فصل فرم خوبی داشته و بهترین گلزن آبی‌ها بوده است؛ او پنالتی‌زن نخست آبی‌ها شده و در شرایطی خودش را به شهرآورد می‌رساند که تنها بازیکن ترکیب استقلال است که پیش از این با پیراهن پرسپولیس در دربی گلزنی کرده و اکنون می‌تواند با گلزنی در شهرآورد صد و چهارم نامش را در تاریخ این جدال جذاب و پرهیاهو ماندگار کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ رامین در وضعیتی می‌‎تواند این کار را انجام دهد که پیش از این تنها سه بازیکن در دربی برای هر دو تیم گلزنی کرده‌اند؛ غلامرضا فتح‌آبادی در دربی ۲۳ برای استقلال و در دربی ۲۶ برای پرسپولیس گلزنی کرده است و اولین بازیکنی است که با پیراهن هر دو تیم در این مسابقات گلزنی کرده است.

پس از او، نوبت به شاهرخ بیانی رسید که البته او در شهرآورد بیست و هشتم برای پرسپولیس دبل کرد اما در دربی ۳۴، این اتفاق را با گلزنی برای آبی‌ها جبران کرد.

1965568

با این حال، آخرین بار که این اتفاق رخ داد، سال ۱۳۷۹ و جنجالی‌ترین دربی تاریخ بود. مهدی هاشمی‌نسب به عنوان یک مدافع دربی‌باز، برای پرسپولیس در ۵ دربی، ۴ بار گلزنی کرده بود و پس از جنجال‌های به وجود آمده قرار بود در دربی پنجاه پیراهن رقیب سنتی پرسپولیس را به تن کند و در دقیقه ۸۶ برای استقلالی‌ها گلی خاص به ثمر رساند که تا ابد در ذهن هواداران دو تیم باقی ماند.

اکنون رامین رضاییان می‌تواند پس از ۵۴ تقابل، دوباره یک حاشیه بزرگ بسازد و مدافع کنار آبی‌ها که پنالتی‎‌زن نخست استقلال نیز محسوب می‌شود، این شانس را دارد تا در این شهرآورد، بعد از اینکه در شهرآورد ۸۳ و در جریان پیروزی ۴ بر دو پرسپولیس گلزنی کرده بود، دوباره در این دیدار به خصوص گلزنی کند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn