تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 12:47
8 بازدید
کد خبر : 324893

پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای حضور «مادر-عکاس ورزشی» در دربی

پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای حضور «مادر-عکاس ورزشی» در دربی

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور امثال شما بانوان با فرزندان خود در حوزه ورزش، کمک می کند که فضای استادیوم ها خانوادگی شود و انرژی مثبت به سکوها منتقل شود. به گزارش خبرگزاری آنا، هفته پیش و در جریان رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا عکسی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که نشان می‌داد یک

پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان برای حضور «مادر-عکاس ورزشی» در دربی

وزیر ورزش و جوانان گفت: حضور امثال شما بانوان با فرزندان خود در حوزه ورزش، کمک می کند که فضای استادیوم ها خانوادگی شود و انرژی مثبت به سکوها منتقل شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، هفته پیش و در جریان رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا عکسی در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد که نشان می‌داد یک عکاس بانو به همراه فرزند خود در حال عکاسی از این رویداد است. این «مادر-عکاس ورزشی» به نام فاطمه خواجه‌پور اهل سیرجان کرمان، امروز مورد تقدیر ورزش و جوانان قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار سینا کلهر معاون امور جوانان با بیان این که یکی از ماموریت‌های ما ترویج و تشویق فرزندآوری است به حضور ساره جوانمردی به همراه فرزندش در مسابقات پاراسیایی اشاره کرد و افزود: این اتفاق صحنه‌های قشنگی را رقم زد که در دیدار رهبر معظم انقلاب با قهرمانان المپیک و پارالمپیک هم به آن پرداخته شد و موضوع خانم خواجه‌پور هم دومین اتفاق از جهت این فرهنگ‌سازی است که ورزش و کار کردن تضادی با فرزندآوری ندارد.

همچنین دنیامالی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار با بیان این که ترکیب کار، تعلق مادری و تربیت کودک سخت است، افزود: در سال‌های گذشته مادران شالیکار در شمال کشور این دو کار را با هم انجام می‌دادند و این موضوع برای نسل گذشته بود و در جامعه مدرن امروز این کار بسیار ارزشمند است و حس مادرانه را به جامعه القا می‌کند.|

وزیر ورزش و جوانان گفت: نیازمند القاء این پیام به جامعه هستیم که حتی کار حرفه‌ای و سخت مثل عکاسی ورزشی که جزو مشاغل سخت و پراسترس است را نیز می‌توان با وجود فرزند کوچک انجام داد.

دنیامالی افزود: کودک در این سن بسیار نیازمند عاطفه است و زمانی که در حین کار در آغوش مادر است و ضربان قلب او را حس می‌کند روابط و تعلقات عاطفی عمیقی بین این دو ایجاد می‌شود که این تعلقات خوب است و بچه‌هایی که با مادر خود بزرگ می‌شوند این عاطفه را در جامعه بروز می‌دهند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر مسئولیت پذیری جوانان در حوزه فرزندآوری افزود: هر چقدر کانون خانواده گرم شود در جامعه امنیت روانی، مدنی و قانونگرایی بالاتر می‌رود و برعکس آن هر چقدر عواطف در خانواده‌ها کمتر باشد نتایج آن در همه جامعه نمود پیدا می‌کند.

دنیامالی پس از شنیدن برخی دغدغه‌های این «مادر-عکاس» برای پوشش رویداد‌های ورزشی به او پیشنهاد حضور در دربی فردای تهران را داد و گفت: حضور امثال شما بانوان با فرزندان خود در حوزه ورزش کمک می‌کند که فضای استادیوم‌ها خانوادگی و انرژی مثبت به سکو‌ها منتقل شود.

فاطمه خواجه‌پور نیز در این دیدار ضمن تشکر از این توجه، افزود: من حتی در زمان بارداری از این کار دست نکشیدم و با عشق این کار را انجام می‌دادم و می‌دهم و امیدوارم با درایت مسئولین برخی سختی‌ها برای حضور بانوان عکاس در میادین ورزشی به حداقل برسد.

منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn