تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 13:59
15 بازدید
کد خبر : 324970

جذاب ترین دوئل دربی ۱۰۴

جذاب ترین دوئل دربی ۱۰۴

دربی صد و چهارم در حالی فردا برگزار می شود که پیش از این گفته می شد مهرداد محمدی بازیکن استقلال به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده است و البته تعداد جلسات محرومیت این بازیکن ۶ جلسه اعلام شده بود. به گزارش «شایانیوز» به نقل از  خبرورزشی؛ شنیده می شود با پیگیری های

دربی صد و چهارم در حالی فردا برگزار می شود که پیش از این گفته می شد مهرداد محمدی بازیکن استقلال به دلیل محرومیت این دیدار را از دست داده است و البته تعداد جلسات محرومیت این بازیکن ۶ جلسه اعلام شده بود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از  خبرورزشی؛ شنیده می شود با پیگیری های انجام شده، محرومیت مهرداد محمدی از ۶ جلسه به ۳ جلسه کاهش پیدا کرده است و این بازیکن می تواند استقلالی ها را در دربی صد و چهارم همراهی کند. با حضور مهرداد محمدی در دربی صد و چهارم شاهد اتفاق جالبی در فوتبال ایران خواهیم بود.

این دربی در شرایطی برگزار می شود که میلاد محمدی، برادر دوقلوی مهرداد محمدی در تیم پرسپولیس بازی می کند و به احتمال فراوان در بازی فردا، در ترکیب سرخ پوشان ثابت خواهد بود و با حضور مهرداد محمدی در ترکیب استقلالی ها شاهد رویارویی دوقلوها در دربی خواهیم بود.

فریدون و مسعود معینی، شاهرخ و شاهین بیانی، مرتضی و مهدی فنونی زاده و حسین و علی قاضی شعار برادرانی هستند که پیش از این، در دربی سرخابی سابقه تقابل مقابل یکدیگر را دارند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn