تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 17:32
8 بازدید
کد خبر : 325206

چراغ سبز نیمی از اعضای یوفا به بازگشت روسیه

چراغ سبز نیمی از اعضای یوفا به بازگشت روسیه

به گزارش روزپلاس، آدیلت بارمنکولوف، رئیس فدراسیون فوتبال قزاقستان گفت که اکثر کشورهای عضو اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در جلسه کمیته اجرایی از بازگشت تیم‌های جوانان روسیه به مسابقات بین‌المللی حمایت کردند. بارمنکولوف گفت: پس از صحبت‌های من، اظهارات مثبتی از سوی دیگر کشورها مطرح شد که موافق ایده بازگشت تیم‌های جوانان روسیه بودند، طبق احساس

چراغ سبز نیمی از اعضای یوفا به بازگشت روسیه

به گزارش روزپلاس، آدیلت بارمنکولوف، رئیس فدراسیون فوتبال قزاقستان گفت که اکثر کشورهای عضو اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) در جلسه کمیته اجرایی از بازگشت تیم‌های جوانان روسیه به مسابقات بین‌المللی حمایت کردند.

بارمنکولوف گفت: پس از صحبت‌های من، اظهارات مثبتی از سوی دیگر کشورها مطرح شد که موافق ایده بازگشت تیم‌های جوانان روسیه بودند، طبق احساس من، بیش از نیمی از کشورهای عضو یوفا موافق بازگشت بودند و  برخی از اتحادیه‌ها که مخالف پذیرش تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه بودند، موضع خود را تغییر دادند. در این جلسه، ما این موضوع را فقط در مورد جوانان روسی مورد بحث قرار دادیم و موضوع بازگشت بزرگسالان و تیم ملی اصلی روسیه در جلسه یوفا مورد بحث قرار نگرفت.

در فوریه ۲۰۲۲، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و یوفا تیم‌های ملی و باشگاه‌های روسیه را از حضور در مسابقات بین‌المللی به‌دلیل جنگ اوکراین  محروم کردند. در پاییز ۲۰۲۳، این سازمان ها تصریح کردند که تحریم‌ها تا زمان تکمیل پایان جنگ لغو نخواهد شد.

 

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn