تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 17:39
9 بازدید
کد خبر : 325212

بلیت فروشی دربی پایتخت پایان یافت

بلیت فروشی دربی پایتخت پایان یافت

ترمیم و مرمت ورزشگاه بزرگ پایتخت باعث شد تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد این مسابقه را در اراک برگزار کند. به گزارش سایت خبری پرسون، شهرآورد حساس پایتخت فردا میان استقلال و پرسپولیس در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. سرخابی‌ها بعد از سال‌ها، مجبور شدند تا یک بار دیگر خارج از تهران


ترمیم و مرمت ورزشگاه بزرگ پایتخت باعث شد تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد این مسابقه را در اراک برگزار کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، شهرآورد حساس پایتخت فردا میان استقلال و پرسپولیس در استادیوم امام خمینی (ره) اراک برگزار می‌شود. سرخابی‌ها بعد از سال‌ها، مجبور شدند تا یک بار دیگر خارج از تهران و در ورزشگاهی به‌ جز آزادی به میدان بروند.

ترمیم و مرمت ورزشگاه بزرگ پایتخت باعث شد تا سازمان لیگ تصمیم بگیرد این مسابقه را در اراک برگزار کند و هشت هزار بلیت نیز برای فروش در نظر گرفته شد تا به صورت مساوی میان هواداران دو تیم تقسیم شود.

از صبح امروز بلیت فروشی دربی پایتخت آغاز شد و همانطور که انتظار می‌رفت، در کمترین زمان ممکن تمامی بلیت‌های این بازی حساس به فروش رفت تا بازی با حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برگزار شود.

برخلاف اعلام قبلی مبنی بر احتمال ۹۰ به ۱۰ بودن میزان بلیت فروشی، اما بلیت‌های این دیدار به صورت مساوی بین هواداران دو تیم تقسیم شده است.


منبع: افکار نیوز

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn