تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1403 - 18:43
8 بازدید
کد خبر : 325283

جنگل و ساحل گیسوم؛ مکانی فوق العاده که انبوه سبز با آبی دریا ملاقات می کنن

جنگل و ساحل گیسوم؛ مکانی فوق العاده که انبوه سبز با آبی دریا ملاقات می کنن

شایانیوز- تا حالا واژه «گیسوم» رو شنیدی؟ چه تصوری ازش داری؟ می دونی گیسوم اسم یه مکان در شمال کشوره که در اون جنگل زیبا به آبی بی کران دریا میرسه؟ از نزدیک این مکان فوق العاده تماشایی رو دیدی؟ توی همین چند تا سوال یه توضیح کلی در مورد گیسوم بهتون دادیم. در ادامه

شایانیوز- تا حالا واژه «گیسوم» رو شنیدی؟ چه تصوری ازش داری؟ می دونی گیسوم اسم یه مکان در شمال کشوره که در اون جنگل زیبا به آبی بی کران دریا میرسه؟ از نزدیک این مکان فوق العاده تماشایی رو دیدی؟ توی همین چند تا سوال یه توضیح کلی در مورد گیسوم بهتون دادیم. در ادامه نکات بیشتری در مورد جنگل و ساحل گیسوم می گیم که پیشنهاد می کنیم از دستش ندید!

gisoom-3

موقعیت جغرافیایی جنگل و ساحل گیسوم

برای دیدن جنگل و ساحل گیسوم باید به استان زیبای گیلان، ۹۰ کیلومتری جاده رشت به آستارا، ۱۵ کیلومتری جنوب شهر تالش و روستای گیسوم برید.

gisoom-4

جاذبه های جنگل و ساحل گیسوم

وقتی به جنگل و ساحل گیسوم برسید منظره ای پیش روی شماست که شاید باورکردنی نباشه؛ راهی در وسط جنگل با درختان بلند و سرسبز، شما رو به سمت ساحل و دریا هدایت می‌ کنه. تنوع گیاهی و جانوری در این جنگل بالاست و می تونید از زیبایی و آرامش اون (البته اگر در زمان پیک سفر نباشید) لذت ببرید.

وقتی این جاده جنگلی رد بشید ساحل ماسه ای گیسوم با کلی امکانات گردشگری جذاب در انتظار شماست که می تونه سفر خاطره انگیزی رو براتون به وجود بیاره.

gisoom-1

امکانات رفاهی جنگل و ساحل گیسوم

جنگل و ساحل گیسوم مورد توجه بسیاری از اهالی سفر و طبیعت قرار داره و همین موضوع باعث شده تا امکانات رفاهی و گردشگری خوبی برای اون در نظر بگیرن. رستوران، بوفه، نونوایی، پارکینگ، سرویس‌ بهداشتی، بازار و آلاچیق از امکانات رفاهی هست که در این منطقه گردشگری برای مسافران فراهم شده.

امکانات تفریحی جنگل و ساحل گیسوم

علاوه بر امکانات رفاهی که ازشون نام بردیم، امکانات تفریحی جذابی هم مثل جت اسکی، پارالاکس، دوچرخه ‌سواری، اسب ‌سواری، قایق‌ سواری و پاراگلایدر و برای تفریح کودکان هم پارک بادی و ترامپولین در جنگل و ساحل گیسوم وجود داره که می تونید در کنار دوستان و یا خانواده خودتون ازشون استفاده کنید و لذت ببرید.

gisoom-2

در کنار کمپ کردن در جنگل و ساحل گیسوم، حتما اسب‌ سواری در ساحل و جنگل، دوچرخه‌ سواری در ساحل و یا در بین جاده جنگلی و یا به پرواز دراومدن با پاراگلایدر بر فراز دریا تجربه فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.

gisoom-7

دیدنی‌های اطراف جنگل گیسوم

قرار گرفتن جنگل و ساحل گیسوم در یکی از توریستی ترین نقاط ایران، دسترسی شما رو به بسیاری از جاهای دیدنی گیلان فراهم کرده. در سفر به این منطقه می تونید از اماکن گردشگری شهر رشت مثل باغ محتشم، عمارت کلاه فرنگی، پارک ملت و بقعه‌ دانای علی دیدن کنید.

gisoom-9

همینطور مناطق طبیعی زیبا و جذابی مثل تالاب استیل، گردنه‌ حیران، آبشار لاتون و آبشار ویسادار در نزدیکی منطقه‌ گیسوم قرار دارن. همچنین جاده‌ زیبای اسالم به خلخال هم در نزدیکی جنگل گیسوم واقع شده و می ‌تونید در سفر به این منطقه، از این جاده هم عبور کنید و از دیدن مناظر فوق ‌العاده اون لذت ببرید.

gisoom-10

بهترین زمان سفر به جنگل و ساحل گیسوم

از اونجایی که در فصل بهار برگ‌ های درختان تازه و خوشرنگ هستن و هوا هم خنک و مطبوعه و همینطور در تابستون امکان استفاده از تفریحات آبی و شنا کردن در دریا فراهمه، بهترین زمان سفر به جنگل و ساحل گیسوم، فصول بهار و تابستونه. اما جنگل در فصل پاییز هم زیبایی فوق العاده ای داره که نباید از دست داد.

gisoom-8

اقامت‌ در جنگل و ساحل گیسوم

در اطراف جنگل و ساحل گیسوم، اقامتگاه‌ ها و هتل‌ های متنوعی برای اقامت وجود داره. می ‌تونید با کمی جستجو این هتل ‌ها رو شناسایی و گزینه مناسب رو برای اقامت خودتون رو رزرو کنید. اما اگر علاقمند هستید و تجهیزات لازم رو هم دارید، کمپ کردن در مکانی مناسب در جنگل و یا ساحل دریا هم بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

gisoom-6

اگر اهل سفر و طبیعتگردی هستید، اینجا می تونید مطلبی در مورد ییلاقات زیبای اطراف رامسر بخونید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn